Auteur Topic: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers  (gelezen 37873 keer)

Offline X-man

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 42
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #60 Gepost op: juli 16, 2008, 10:41:26 »
Citaat van: "Tom"
Toevallig weer limburg...moest ik zo goed zijn of sommigen in West- of Oost-Vlaanderen, kzou een provinciebattle aangaan.
Wees nu zelf eens eerlijk, in de politiek barst België, in de pool....
Awel, dan hadden de clubs uit andere provincies gewoon meer moeten bieden?? of ben ik nu mis??? :lol: Dus ik snap niet wat dit nu weer met "limburg"te maken heeft??? :wink: )
Don't worry, it's only a poolmatch, just have fun!!!

Offline NINEBALLJUNK2

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 29
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #61 Gepost op: juli 16, 2008, 13:27:08 »
Veel "challenge" zou er niet aan zijn:

Mario Lannoye, Jan Dulst, Curd Persyn, Yvan Haesaert, Kevin Lannoye om alleen de superbekende op te noemen.

bring it on zou ik zeggen.

en nee, je mag Das geen 5 keer laten spelen. :P

The Rocket

  • Gast
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #62 Gepost op: juli 16, 2008, 20:22:57 »
en euhm wat hebben deze namen al gepresteerd op poolgebied ( 9ft ) ?

tis maar een vraagje hé  8)

Offline legate

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 4
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #63 Gepost op: juli 16, 2008, 21:14:14 »
Tzijn ook altijd maar "vraagjes" van jou hé steve !!!! zonder adertjes  :evil:  :twisted:

Ik geef nooit commentaar en dergelijke op dit forum, maar tis nie omdat je een keer tegen feijen wint dat je terug een grote mond moet opzetten.

De namen die hier opgenoemd worden hebben al meer prijzengeld gewonnen dan dat jij ooit zal kunnen winnen, ook al speel je tot je .....

Johan

The Rocket

  • Gast
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #64 Gepost op: juli 16, 2008, 21:27:23 »
ola ola was maar een opmerkingske , maar ik vraag mij af wat die laatst genoemde spelers door trycky al ooit hebben bereikt op een ranking ( eindklassement ) of hoeveel rankings ze hebben gewonnen , that's all .

Don't shoot me man , wat snel op je teen getrapt zeg , wou enkel het debat aansnijden , daar dient een forum voor , en nee ik heb geen grote mond omdat ik van feijen heb gewonnen hoor ( is een momentopname die snel vergeten zal zijn ).

aanzie mezelf ook niet als een toonaangevend figuur in het poolmilieu want ik speel nog maar 3 jaar pool en heb ook niets schokkend gewonnen , ik train dan ook niet al 3 jaar aan een stuk vanwege andere verplichtingen  , die namen eerder vernoemd zullen dat ongetwijfeld wel hebben gedaan ( veel getraind ), punt is moest ik even veel trainen als de meeste topspelers die het pool heeft gekend de laatste 10 jaar dan zou ik moeiteloos de top halen en daar blijven staan en daar ben ik niet te beroerd voor om dat uit te spreken.
Ik heb bv de laatste 6 maanden 3 of 4 keer gespeeld buiten competitie en de mensen die me "echt" kennen weten dit maar al te goed.

En van dat prijzengeld zou ik niet zo zeker zijn , heb met snooker 20 jaar lang bijna altijd met prijzengeld naar huis gereden na een toernooi ( ook vanuit het buitenland )

I'm just a pool-amateur with some good and more bad moments and I know it , noem me niet grote mond aub als je me niet echt kent !!!

Offline legate

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 4
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #65 Gepost op: juli 16, 2008, 21:36:58 »
In snooker was en is er echt veel geld te verdienen  :lol:  :lol:

The Rocket

  • Gast
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #66 Gepost op: juli 16, 2008, 21:42:17 »
Als je in NL en DUI ging spelen wel ja , zelfs tijdens de zomerstop kon je daar elk weekend toernooien spelen en poen rapen.

En nu back on topic Johan ( ik heb jou trouwens niet persoonlijk aangevallen en jij mij wel , ook stof tot nadenken niet ? ) , het gaat over een Benefietactie voor de EK-gangers;

No hard feelings kerel.

Ikzelf heb trouwens niet deelgenomen omdat ik NK 10ball speel in mijn eigen club zondag en daar geen verstek kan geven , mijn excuses hiervoor , ik juich de actie wel toe.

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #67 Gepost op: juli 16, 2008, 21:58:54 »
Idd, back on topic graag :evil:

En,
- aan iedereen waarvan gezegd wordt dat hij beter kan poolen als de meesten van de ranking nu...
- aan iedereen die zegt dat hij beter kan poolen als de meesten van de ranking nu...

Dit zijn de eerstvolgende C-rankings
C-ranking : 9-Ball
zaterdag 06 september 2008
13:00u
One Four Seven
Moerkerkse Steenweg 211
8310 Brugge  
Tel: 050 54 66 68

C-ranking : 9-Ball
zaterdag 06 september 2008
13:00u
Q-Ball Café
Ijsbroekstraat 47
9506 Schendelbeke  
Tel: 054 41 56 00

C-ranking : 9-Ball
zaterdag 06 september 2008
13:00u
Carlton
Weg naar As 160 b1
3600 Genk  
Tel: 089 30 50 11

C-ranking : 9-Ball
zaterdag 06 september 2008
14:00u
University
Groenstraat 108
3001 Heverlee  
Tel: 016 40 40 99


 
Zoek er eentje uit,
als jullie toch zo graag je willen bewijzen...
kom maar af!!!
Benieuwd hoeveel er het lef gaan hebben  :evil:
Back on topic nu!!!

Offline Bicky

  • Global Moderator
  • 4 Ball
  • *******
  • Berichten: 176
  • Karma: +0/-0
  • Club: De Mambo
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #68 Gepost op: juli 16, 2008, 22:19:22 »
Ik had het al aangehaald maar ik vond het een beetje jammer dat er geen plaatsingswedstrijd doorging in het West-Vlaamse ...
Nearly winning is always losing!

Offline corleone

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 35
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #69 Gepost op: juli 17, 2008, 14:37:36 »
Volgend jaar zal ik persoonlijk er voor gaan zorgan dat er bij jou iets zal doorgaan Birger en andere lokalen.
Waar zijn jullie nu toch in hemelsnaam mee bezig allemaal. Het was kort dag, ik moest alles snel organiseren, kleine rekensommetje gemaakt van het aantal spelers dat op de rankings spelen voor de verdeling van de voorrondes en ja ik dacht met 02 voorrondes in Limburg zou ik genoeg volk op de been krijgen. Achteraf mss verkeerd geweest, daar leer ik uit en iedereen leert uit zijn fouten denk ik.
Die mannen die allemaal opgenoemd zijn, zijn een verrijking voor de poolsport, maar waarom doen ze niet meer mee? Met het nieuwe systeem sta je op het einde van het jaar toch bijna terug aan de top en nog willen ze niet. Praat er dan ook niet over mensen. De redenen van hun, daar hebben we geen zaken mee.
We moeten allemaal samen werken om iets goeds tot stand te brengen voor de toekomst en niet altijd zeveren van t' is weer den Limburg en ze doen het voor hun eigen, dat is niet waar en jullie weten het ook. We hebben met de lokalen de handen in mekaar gegooid en vanalles georganiseerd voor de EK-spelers. Niets belet jullie om iets gelijkaardigs te doen maar tot nu toe heb ik hier niets gezien op het forum.
Bicky, waarom doe je geen trainingsdag bij jou voor de mensen die in de streek wonen. Schrijf ze een PM en geef daarin een kleine uitleg over je plannen voor die bepaalde dag.
Tot slot, hou de sfeer goed aub.

Greetz Fabio

Offline Tom

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 6
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #70 Gepost op: juli 17, 2008, 16:06:49 »
Citaat van: "corleone"
Die mannen die allemaal opgenoemd zijn, zijn een verrijking voor de poolsport, maar waarom doen ze niet meer mee? Met het nieuwe systeem sta je op het einde van het jaar toch bijna terug aan de top en nog willen ze niet. Praat er dan ook niet over mensen. De redenen van hun, daar hebben we geen zaken mee.

Greetz Fabio

Hoi Fabio,

Als je hierop het antwoord weet, zou je je niet langer moeten afvragen waarom men zegt: het is weer Limburg. Het heeft bij velen niets met het puntensysteem te maken, wel met de verplaatsingen.
Uit wat ik hier veel hoor is dit de voornaamste reden waarom er geen spelers in West-Vlaanderen nog willen deelnemen aan zulke rankings edm.
En als we het over de toekomst hebben, dan is verbrokkeling en afscheiding zeker niet goed voor de toekomst.
En ik weet ook dat sommigen veeleisend zijn ofdat ze verwachten dat je op je knieën zit voor hen. Maar deze laat je dan ook beter in hun bekrompen wereldje.

En om te eindigen, eigenlijk weet ik van alles ook niet het fijne, maar dit is hoe het aanvoelt bij mij en vele van de beginnende spelers of spelers die de stap niet durven/willen maken.

grtz
9-ball

Offline corleone

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 35
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #71 Gepost op: juli 17, 2008, 16:35:24 »
Dus Tom, zoals jij het stelt speel je liever enkel in Oost of West Vlaanderen. Is dat alles wat je over hebt om beter te worden om het cru uit te drukken.
Een aantal vbn : Serge Das heeft veel over voor zijn hobby, gaat veel naar het buitenland ervoor om nog beter te worden. Hetzelfde voor Pascal Budo, Stephen Lammens, Noël Bruynooghe en al de spelers die naar Nederland gaan om daar te spelen. Het zijn ook zij toevallig die het mooie weer telkens opnieuw maken in de rankings en de BK's. Waarom, simpel toch, zij reizen het hele land af om te spelen en mss nog belangrijker als dat om te leren van andere toppers.
Vroeger waren alle rankings bijna in West en Oost- Vlaanderen, hebben wij van den Limburg toch niet over geklaagd bij mijn weten.
Nu zijn ze verspreid over het hele land ( voorrondes per regio en rankings ) en dat is ook niet goed.
Ik ken in Limburg een aantal mensen die aant sparen zijn om maar eens mee te kunnen doen aan een Eurotour(niet Nederland by the way) om maar te kunnen leren of eens te spelen tegen een topper, awel chapeau voor die mannen.
Conclusie Tom, als je niets investeert in je hobby of je doelen zijn niet hoog gegrepen, dan geef ik je gelijk. Maar als je iets wil bereiken, dan moet je investeren. Iedereen maakt hierin zijn eigen keuze.

Greetz Fabio

Offline poolfan

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 4
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #72 Gepost op: juli 17, 2008, 17:33:13 »
Citaat van: "corleone"
als je niets investeert in je hobby of je doelen zijn niet hoog gegrepen, dan geef ik je gelijk. Maar als je iets wil bereiken, dan moet je investeren. Iedereen maakt hierin zijn eigen keuze.

Greetz Fabio

Mooi gesteld, respect.

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #73 Gepost op: juli 17, 2008, 22:44:07 »
Citaat van: "Tom"
Citaat van: "corleone"
Die mannen die allemaal opgenoemd zijn, zijn een verrijking voor de poolsport, maar waarom doen ze niet meer mee? Met het nieuwe systeem sta je op het einde van het jaar toch bijna terug aan de top en nog willen ze niet. Praat er dan ook niet over mensen. De redenen van hun, daar hebben we geen zaken mee.

Greetz Fabio

Hoi Fabio,

Als je hierop het antwoord weet, zou je je niet langer moeten afvragen waarom men zegt: het is weer Limburg. 1. Het heeft bij velen niets met het puntensysteem te maken, wel met de verplaatsingen.
Uit wat ik hier veel hoor is dit de voornaamste reden waarom er geen spelers in West-Vlaanderen nog willen deelnemen aan zulke rankings edm.
En als we het over de toekomst hebben, dan is verbrokkeling en afscheiding zeker niet goed voor de toekomst.
En ik weet ook dat sommigen veeleisend zijn ofdat ze verwachten dat je op je knieën zit voor hen. Maar deze laat je dan ook beter in hun bekrompen wereldje.

2. En om te eindigen, eigenlijk weet ik van alles ook niet het fijne, maar dit is hoe het aanvoelt bij mij en vele van de beginnende spelers of spelers die de stap niet durven/willen maken.

grtz
1. Aja, ze hebben een probleem met de verplaatsingen  :wink:

The Rocket

  • Gast
Re: 10-ball tornooi ten voordele van de EK - spelers
« Reactie #74 Gepost op: juli 18, 2008, 19:12:57 »
mr corleone , je had je antwoord niet beter kunnen formuleren , respect en ik sta volledig achter jou idee over alles en de poolsport , denk er zelf ook zo over .

Had 2 jaar geleden nieuwe auto gekocht na 28 maanden 75.000 op de teller enkel om zoveel mogelijk in NL te kunnen spelen tegen bv VD.Bergh , Feijen , Lely en nog 20tal net iets mindere spelers.
Maar ik heb het er voor over , wou meer tegen kanonnen spelen en mijn spel proberen te verrijken.

En ivm de km-stand binnen België , wel wij moeten bijna altijd 100 km rijden voor een ranking , nooit dichterbij ( 1 of 2 keer in Leuven , dat wel ).

De niet-deelnemers hebben altijd ongelijk , AMEN