Auteur Topic: Steun aan de EK-selectie  (gelezen 26822 keer)

Offline R3dw0lF

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 12
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #30 Gepost op: mei 28, 2008, 01:19:18 »
een benefiet tornooi is misschien ook een idee?
liefst redelijk centraal gelegen, kan er véél volk afkomen :cry:

The Rocket

  • Gast
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #31 Gepost op: mei 28, 2008, 08:54:18 »
Dassie ik begrijp je frustraties en ik geloof je kostenplaatje , het mijne was in Liberec ook 1250 euro , ik heb gelukkig mensen gevonden die me steunden zonder tegenprestatie .

Succes ermee kerel en euh ik had destijds via poolbe ongeveer 285 euro van spelers en forumbezoekers gekregen in het totaal , aangezien jij veel populairder bent zou ik me nog niet teveel zorgen maken , 1 van je 2 nederlandse clubsponsors kan de rest toch bijleggen niet ?

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #32 Gepost op: mei 28, 2008, 09:28:50 »
Citaat van: "Dassie"
Voila, dat vind ik ook!

@Steve:
Steve, ik probeer hier een beetje steun te vinden omdat ik toch altijd alles zelf moet betalen. En omdat op een EK niks te verdienen valt behalve de titel en de eer.
Op een vergadering was beslist dat de bond mijn inschrijvingen zouden betalen, maar het was niet in de notulen opgenomen. Met als gevolg dat ze daar nu "zogezegd" niks van weten en ik toch mijn inschrijvingen zelf moet lappen.

Als jij hier vorig jaar een topic had geopend voor jou te steunen, dan was daar ook over gepraat geweest en had je mss ook hier en daar iets mogen verwachten. Niet geschoten is altijd mis he.  :(

Gezellig is anders...

Stephen is betaald van de bond,
maar 'k heb toch ook een kostenplaatje van 935€
M'n eigen keuze, 'k weet da wel, ik kan hem ook alleen laten gaan.
Maar c'est la vie...
zijn dingen in 't leven waar we keuzes in maken,
en dit is mijn keuze,
ik ga mee en ik betaal gewoon, zoals altijd  :P
Want 'k zou dit voor geen geld willen/kunnen missen!!!

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #33 Gepost op: mei 28, 2008, 11:08:21 »
Citaat van: "Spiderwoman"
Citaat van: "Dassie"
Voila, dat vind ik ook!

@Steve:
Steve, ik probeer hier een beetje steun te vinden omdat ik toch altijd alles zelf moet betalen. En omdat op een EK niks te verdienen valt behalve de titel en de eer.
Op een vergadering was beslist dat de bond mijn inschrijvingen zouden betalen, maar het was niet in de notulen opgenomen. Met als gevolg dat ze daar nu "zogezegd" niks van weten en ik toch mijn inschrijvingen zelf moet lappen.

Als jij hier vorig jaar een topic had geopend voor jou te steunen, dan was daar ook over gepraat geweest en had je mss ook hier en daar iets mogen verwachten. Niet geschoten is altijd mis he.  :(

Gezellig is anders...

Stephen is betaald van de bond,
maar 'k heb toch ook een kostenplaatje van 935€
M'n eigen keuze, 'k weet da wel, ik kan hem ook alleen laten gaan.
Maar c'est la vie...
zijn dingen in 't leven waar we keuzes in maken,
en dit is mijn keuze,
ik ga mee en ik betaal gewoon, zoals altijd  :D

De afgelopen 2 jaar was ik telkens de beste belg op het EK. (Vorig jaar zelfs 2x 9e, wie doet het na?)
Wij moeten maar presteren onder de Belgische vlag, dan moeten ze er ook maar iets voor over hebben.

En als ik heel grof moet zijn, dan mag de Belgische bond heel blij zijn dat ik nog naar het EK wil gaan op eigen kosten!!

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #34 Gepost op: mei 28, 2008, 11:46:23 »
Citaat van: "Dassie"
Citaat van: "Spiderwoman"
Citaat van: "Dassie"
Voila, dat vind ik ook!

@Steve:
Steve, ik probeer hier een beetje steun te vinden omdat ik toch altijd alles zelf moet betalen. En omdat op een EK niks te verdienen valt behalve de titel en de eer.
Op een vergadering was beslist dat de bond mijn inschrijvingen zouden betalen, maar het was niet in de notulen opgenomen. Met als gevolg dat ze daar nu "zogezegd" niks van weten en ik toch mijn inschrijvingen zelf moet lappen.

Als jij hier vorig jaar een topic had geopend voor jou te steunen, dan was daar ook over gepraat geweest en had je mss ook hier en daar iets mogen verwachten. Niet geschoten is altijd mis he.  :(

Gezellig is anders...

Stephen is betaald van de bond,
maar 'k heb toch ook een kostenplaatje van 935€
M'n eigen keuze, 'k weet da wel, ik kan hem ook alleen laten gaan.
Maar c'est la vie...
zijn dingen in 't leven waar we keuzes in maken,
en dit is mijn keuze,
ik ga mee en ik betaal gewoon, zoals altijd  :D
Hm hm   :P Maar je hebt ergens wel een punt ja   :wink:
 

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #35 Gepost op: mei 28, 2008, 20:51:50 »
Citaat van: "opo"
Citaat van: "Dassie"

Och ja, we kunnen het misschien beter laten zitten, den Das zal maar WEER
alles zelf betalen aangezien de bond toch niks voor mij doet...

Inderdaad, WEER! Ik betaal altijd alles zelf Olivier. Enkel het EK vorig jaar niet. Voor de rest, WK's, eurotours, ALLES. Dus ja, WEER alles zelf betalen.

Citaat van: "Dassie"
(...)
Op een vergadering was beslist dat de bond mijn inschrijvingen zouden betalen, maar het was niet in de notulen opgenomen. Met als gevolg dat ze daar nu "zogezegd" niks van weten en ik toch mijn inschrijvingen zelf moet lappen.
(...)
Gezellig is anders...

Dit is een vaststaand feit! Vraag maar aan de bestuursleden die op die bewuste vergadering aanwezig waren.

Offline opo

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 34
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #36 Gepost op: mei 28, 2008, 23:32:16 »
kijk serge,
in mijn ogen is het simpel:
de bond bepaalt op voorhand onder welke voorwaarden een speler op hun kosten naar het ek kan gaan. criteria die voor iedereen duidelijk zijn en op voorhand gekend. de ene keer haal jij die criteria niet (om welke reden dan ook), de andere keer wel. de ene keer kun je dus niet op hun kosten gaan, de andere keer wel.
jij bent van mening dat de bond voor jou extra inspanningen moet doen (met sterke argumenten), de bond vindt blijkbaar van niet. (is volgens mij wel hun recht maar mijn persoonlijke mening hierover doet er niet toe.) dan houdt de discussie toch op?
voor mij toch alleszins, want ik reageer hier verder niet meer op zulle!

over dat andere geval dat jij aanhaalt, daar weet ik eerlijk gezegd helemaal niets van, en waarover ik niets weet, daar zwijg ik maar beter over.

overigens, op deze vraag van solar is nooit geantwoord:
" hoe wordt de pot verdeeld? Alles naar daske? verdeeld over wie nog wil gaan en wie gaat er nog?"
allez, we weten nu wie er nog gaat maar we weten niet hoe deze pot hier verdeeld wordt.

sportieve groeten,
olivier

ps: het idee van een benefiet tornooi lijkt mij echt wel een van de beste dingen die hier neergeschreven zijn!! ik denk dat als er een tornooi gehouden wordt met bijvoorbeeld 20 euro inleg en waarvan max. 50% wordt uitbetaald als prijzengeld en al de rest  naar "de pot" gaat, dat het resultaat wel de moeite zou lonen.
+ grote kans dat onze ek gangers ook nog in de prijzen vallen (zou toch moeten hé :wink: ) ...

Offline jerre

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 37
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #37 Gepost op: mei 29, 2008, 09:32:19 »
Goed idee, je kan het toernooi de "serge cup" noemen  :D.

Offline Bicky

  • Global Moderator
  • 4 Ball
  • *******
  • Berichten: 176
  • Karma: +0/-0
  • Club: De Mambo
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #38 Gepost op: mei 29, 2008, 11:49:39 »
Gesponsord door Fristi ...  :twisted:
Nearly winning is always losing!

Offline The Ghost

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 146
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #39 Gepost op: mei 30, 2008, 20:12:52 »
Citaat van: "Champ"
Als prive persoon leg ik 100 Euro bij voor je als je het zo nodig hebt......
Ik neem aan dat je Nederlandse vrienden en poolhal eigenaars ook iets laten horen nu.
Of hebben ze het geld nodig om dure Duitse spelers te betalen?
Mag ik je dan noteren voor die 100 euries, Will? Of wacht je op de reactie van voornoemde personen? :wink:
What you put INTO The Game, is what you will get OUT of it...

Offline 147

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 11
  • Karma: +0/-0
    • http://www.147billiards.com
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #40 Gepost op: mei 31, 2008, 17:37:17 »
copy/paste van Das:
Och ja, we kunnen het misschien beter laten zitten, den Das zal maar WEER
alles zelf betalen aangezien de bond toch niks voor mij doet...

Ik dacht dat je wijzer was geworden... blijkbaar een gedachte
Sportieve poolgroeten,
'147' jm

Offline Biljart-Cafe

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 14
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #41 Gepost op: juni 01, 2008, 02:27:33 »
Inderdaad wijze raad van tante Kaat in dit geval J-M,
@serge je wist op voorhand dat de selectie zo gebeurt. je kiest zelf voor het profleven als poolspeler dus moet je niet afkomen dat je alles zelf moet betalen, als je toch zo goed bent als je zegt dat je bent zal het geen probleem zijn om sponsoring te vinden.
Er zijn  mensen die zeker even ver zijn gekomen als jou en die toch elke dag hun uren werken! Niet iedereen zit in the driving seat zoals ze zeggen als jij! Als je me zegt dat ik 5 spelers mag selecteren en die een toelage geef en die niet moeten werken heb ik ook vijf spelers in de Europese top! Als je toch aan het klagen bent van dit en dat blijf thuis! Er is niemand verplicht om aan het EK deel te nemen. Er is elk jaar zever over het EK, stop er nu eens mee en zorg dat uw medespelers eens uw steun krijgen ipv dat er iedereen voor jou moet klaarstaan, ik ben vorig jaar naar het EK geweest, heb matchen gezien van Steve tegen Johan en pascal en Jan Dulst maar niet van jou hoe komt dat denk je? Er is niemand van de selectie buiten jou die hier zit te klagen dus stop er ook mee!
En als je toch de centen zo nodig hebt had je misschien het dubbeltornooi meegedaan afgelopen weekend in Biljartcafe maarja dan moet je met twee zijn he, en in jou geval zou het moeilijk zijn denk ik.
Als je niet wilt gaan zal ik wel in jouw plaats gaan en alles zelf betalen, heb het er voor over om zoiets mee te maken, heb in het verleden eens de kans gekregen en had sponsors maar door WERK kon ik niet meedoen.
Hopelijk heeft dit iets uitgemaakt en komen mensen tot hun zinnen,
MVG,
Marco

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #42 Gepost op: juni 01, 2008, 23:01:39 »
We kregen deze mail van Kurt Deklerck uit Spanje,
hij vroeg om deze te plaatsen hier op pool.be


zou je het volgende onder mijn naam kunnen plaatsen aub?

Graag had ik als rolstoelspeler ook een gereageerd.
Dassie schrijft constant van ik ben de beste belg op het EK mag ik er je op wijzen Dassie dat ik "kurt Deklerck" al ieder jaar de beste belg ben op een EK.
Ok het  is wel "MAAR" bij de rolstoelen. Ik heb reeds 9 medailles gehaald waaronder 2 x goud, 3 maal zilver en 4 bronzen. Zelfs wereldtitels. Ik moet ook ieder jaar zelf betalen maar dat word vergeten zie ik op dit forum dat er buiten die 5 spelers nog andere mensen deelnemen. Maar een mens leert daar me leven he.
Is getekend Kurt Deklerck

Offline The Ghost

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 146
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #43 Gepost op: juni 02, 2008, 09:49:33 »
True Words, Kurt...

By The Way: het geld dat via dit topic binnenkomt komt in principe ten goede van ALLE "zelf-betalende" spelers, hé! Sta me wél toe dat ik in mijn eentje, en in eer en geweten, bepaal wié dan wát krijgt?

Groeten, Karl...

P.S.: lijstje weer wat aangevuld...
What you put INTO The Game, is what you will get OUT of it...

Offline X-man

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 42
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #44 Gepost op: juni 02, 2008, 10:05:04 »
Karl,

heb je een rekeningnummer waarop dit gestort kan worden??
Don't worry, it's only a poolmatch, just have fun!!!