Auteur Topic: Steun aan de EK-selectie  (gelezen 26824 keer)

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #15 Gepost op: mei 26, 2008, 15:51:47 »
Citaat van: "ben terug"
ben bereid ook iets te storten als al het geld dat door de bond word gegeven samen met het geld dat hier word gestort samengeteld word en dan verdeeld onder de 5 deelnemers, denk niet dat de bpbf daar iets kan tegen hebben, enkel de spelers die door de bond betaald worden moeten daarmee instemmen, denk dat er dan een stuk meer zal bijeengehaald worden hier op poolbe, en dan betaald uiteindelijk iedereen een klein stukje van de onkosten

Dat leek mij ook een goed idee Stefan, maar dat zal nooit gebeuren. Jammer genoeg...  :(

Offline Caddy Joe

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 3
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #16 Gepost op: mei 26, 2008, 18:40:16 »
Daske, ik koop de eerstvolgende keer dat ik je zie een Cuetec B & J keu om je financieel
te steunen. Zie dat je hem op zak hebt.

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #17 Gepost op: mei 26, 2008, 18:44:44 »
Citaat van: "Caddy Joe"
Daske, ik koop de eerstvolgende keer dat ik je zie een Cuetec B & J keu om je financieel
te steunen. Zie dat je hem op zak hebt.

Die zwarte bedoel je? Dat is enkel een Jumpkeu'tje...  :D

Offline Caddy Joe

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 3
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #18 Gepost op: mei 26, 2008, 19:09:21 »
Waarmee heb ik dan gejumpt op voorronde Bk in Leuven?
En die vraag van Lennert ging over een Cuetec.
En den Rocket had het daar ook over,denk ik. Maar blijkbaar heb ik het dus over twee verschillende artikelen. Meer uitleg in een pm misschien?
Soit, ik vertrek nu naar de laatste competitiewedstrijd van het seizoen.
Ik hoor het nog wel.

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #19 Gepost op: mei 26, 2008, 21:14:17 »
Citaat van: "Dassie"
Citaat van: "ben terug"
ben bereid ook iets te storten als al het geld dat door de bond word gegeven samen met het geld dat hier word gestort samengeteld word en dan verdeeld onder de 5 deelnemers, denk niet dat de bpbf daar iets kan tegen hebben, enkel de spelers die door de bond betaald worden moeten daarmee instemmen, denk dat er dan een stuk meer zal bijeengehaald worden hier op poolbe, en dan betaald uiteindelijk iedereen een klein stukje van de onkosten

Dat leek mij ook een goed idee Stefan, maar dat zal nooit gebeuren. Jammer genoeg...  :( "

Dit is het 5e wat hij nu gaat...
het 1e wat hij nu betaald gaat krijgen,
heeft hij voor geknokt en vochten voor die plaats,
en daar ga 'k me nu echt nie schuldig over gaan laten voelen, echt niet  :lol:

The Rocket

  • Gast
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #20 Gepost op: mei 27, 2008, 09:22:27 »
Anita ge hebt gelijk hier hoor , in Tsjechië was ik als nr4 en moest toen betalen , niemand vd eerste drie die toen een kick gaf om eventueel mij en Johan D'Hondt ( ging mee als nr5 ) te betrekken in een deal alles gedeeld door 5 en iedereen een klein stukje betalen , dus dat dat nu ineens zou moeten is eigenlijk buiten kwestie.

Wel vind ik als je op eigen kosten gaat en je zelf sponsoring moet zoeken je toch minstens die sponsoring op je kledij moet mogen hangen, dat men je verplicht om een bpbf-shirt te dragen wil zeggen dat men een bijdrage moet  leveren ( bv de inschrijvingen per discipline ofzo ) , mijn EK in Tsjechië was betaald door 2 sponsors waaronder mijn Nederlandse club en een privé-sponsor ,  maar..............ik kon geen uithangbord hiervan op mijn shirt hangen want ik moest het bpbf-shirt dragen , dat vind ik dus hypocriet gedoe.

In elk geval moet de selectieafvaardiging en de gepaarde onkosten toch eens herzien worden , ik heb op het EK 2007 trouwens verschillende spelers van 1 land gezien met elks hun eigen sponsors op de kledij ( oa Duitsland ) , waarom kan dat bij ons niet dan ?

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #21 Gepost op: mei 27, 2008, 10:08:24 »
Citaat van: "The Rocket"
Anita ge hebt gelijk hier hoor , in Tsjechië was ik als nr4 en moest toen betalen , niemand vd eerste drie die toen een kick gaf om eventueel mij en Johan D'Hondt ( ging mee als nr5 ) te betrekken in een deal alles gedeeld door 5 en iedereen een klein stukje betalen , dus dat dat nu ineens zou moeten is eigenlijk buiten kwestie.

Wel vind ik als je op eigen kosten gaat en je zelf sponsoring moet zoeken je toch minstens die sponsoring op je kledij moet mogen hangen, dat men je verplicht om een bpbf-shirt te dragen wil zeggen dat men een bijdrage moet  leveren ( bv de inschrijvingen per discipline ofzo ) , mijn EK in Tsjechië was betaald door 2 sponsors waaronder mijn Nederlandse club en een privé-sponsor ,  maar..............ik kon geen uithangbord hiervan op mijn shirt hangen want ik moest het bpbf-shirt dragen , dat vind ik dus hypocriet gedoe.

In elk geval moet de selectieafvaardiging en de gepaarde onkosten toch eens herzien worden , ik heb op het EK 2007 trouwens verschillende spelers van 1 land gezien met elks hun eigen sponsors op de kledij ( oa Duitsland ) , waarom kan dat bij ons niet dan ?

In overleg met de EPBF kan het wel, als ze je toestemming geven.
Er is denk ik nog nooit een weigering geweest, maar je mag niet zomaar in het wilde weg je eigen beginnen vol te hangen.

Effe een paar voorbeelden gezocht  :wink:



met helemaal niks erop zo te zien  8)

Bron foto's: http://www.europeanpoolchampionships.com/

Offline Bicky

  • Global Moderator
  • 4 Ball
  • *******
  • Berichten: 176
  • Karma: +0/-0
  • Club: De Mambo
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #22 Gepost op: mei 27, 2008, 12:09:09 »
Natuurlijk als je verbeteringen wil doorvoeren moet je natuurlijk ook bij jezelf vandaag beginnen en niet refereren naar het verleden zoals "bij mij toen" en "ik was" ...

Als je dat in de toekomst wilt veranderd zien moet je samen elkaar NU tegemoet komen. Want je kan evengoed volgend jaar in de omgekeerde situatie zitten.

Het zijn enkel de groten gegeven ook grootse beslissingen te nemen.
Nearly winning is always losing!

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #23 Gepost op: mei 27, 2008, 16:27:21 »
Voila, dat vind ik ook!

@Steve:
Steve, ik probeer hier een beetje steun te vinden omdat ik toch altijd alles zelf moet betalen. En omdat op een EK niks te verdienen valt behalve de titel en de eer.
Op een vergadering was beslist dat de bond mijn inschrijvingen zouden betalen, maar het was niet in de notulen opgenomen. Met als gevolg dat ze daar nu "zogezegd" niks van weten en ik toch mijn inschrijvingen zelf moet lappen.

Als jij hier vorig jaar een topic had geopend voor jou te steunen, dan was daar ook over gepraat geweest en had je mss ook hier en daar iets mogen verwachten. Niet geschoten is altijd mis he.  :(

Gezellig is anders...

Offline Champ

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 12
  • Karma: +0/-0
    • http://www.global-antiques.com
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #24 Gepost op: mei 27, 2008, 17:05:29 »
Citaat van: "Dassie"
Voila, dat vind ik ook!

@Steve:
Steve, ik probeer hier een beetje steun te vinden omdat ik toch altijd alles zelf moet betalen. En omdat op een EK niks te verdienen valt behalve de titel en de eer.
Op een vergadering was beslist dat de bond mijn inschrijvingen zouden betalen, maar het was niet in de notulen opgenomen. Met als gevolg dat ze daar nu "zogezegd" niks van weten en ik toch mijn inschrijvingen zelf moet lappen.

Als jij hier vorig jaar een topic had geopend voor jou te steunen, dan was daar ook over gepraat geweest en had je mss ook hier en daar iets mogen verwachten. Niet geschoten is altijd mis he.  :(

Gezellig is anders...


Als prive persoon leg ik 100 Euro bij voor je als je het zo nodig hebt......
Ik neem aan dat je Nederlandse vrienden en poolhal eigenaars ook iets laten horen nu.
Of hebben ze het geld nodig om dure Duitse spelers te betalen?

Offline opo

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 34
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #25 Gepost op: mei 27, 2008, 18:33:26 »
eerst even voor de volledigheid:
naast de eerder genoemden (serge das, fabio kenis, stephen lammens, serge delhaye en pascal budo) gaan ook nog spelen op het ek:
kamilla khodjaeva, olivier mortier, ilse stevens, kurt declerk, dimitri baert, johny vanrijkel en jm moniquet.

verder leek het mij bij de aanvang van het seizoen toch duidelijk wat de vereisten waren om op kosten van de bond naar het ek te gaan? dus wist volgens mij elke speler precies waar hij aan toe was.
en als ik mij niet vergis is niemand verplicht om op eigen kosten te gaan. enkel de top zoveel krijgt de kans om deel te nemen, met de gekende (financiële) consequenties...

je kunt natuurlijk blijven discuteren dat de regels anders moeten of beter kunnen, maar ze zijn nu eenmaal zo vastgelegd door de bond en voldoende duidelijk ook. en iedereen heeft zich daar dan gewoon aan te houden.

het is dus volledig je eigen keuze en dan vind ik niet dat je hier steeds maar steken naar de bond moet geven!

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #26 Gepost op: mei 27, 2008, 19:29:36 »
Waar ziet gij steken naar de bond toe?

Ik vraag alleen maar steun van mensen die nog iets over hebben voor de poolsport...

Offline oli

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 47
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #27 Gepost op: mei 27, 2008, 20:36:43 »
kheb ook geen steken gezien  8)

Offline opo

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 34
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #28 Gepost op: mei 27, 2008, 21:20:43 »
Citaat van: "Dassie"

Och ja, we kunnen het misschien beter laten zitten, den Das zal maar WEER
alles zelf betalen aangezien de bond toch niks voor mij doet...

Citaat van: "Dassie"
(...)
Op een vergadering was beslist dat de bond mijn inschrijvingen zouden betalen, maar het was niet in de notulen opgenomen. Met als gevolg dat ze daar nu "zogezegd" niks van weten en ik toch mijn inschrijvingen zelf moet lappen.
(...)
Gezellig is anders...

subtiel is anders ...

nogmaals, de bond hanteert enkel de regels die ze opgesteld hebben en waarvan alle spelers op voorhand op de hoogte van waren.

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #29 Gepost op: mei 27, 2008, 23:33:15 »
Citaat van: "opo"
Citaat van: "Dassie"

Och ja, we kunnen het misschien beter laten zitten, den Das zal maar WEER
alles zelf betalen aangezien de bond toch niks voor mij doet...

Citaat van: "Dassie"
(...)
Op een vergadering was beslist dat de bond mijn inschrijvingen zouden betalen, maar het was niet in de notulen opgenomen. Met als gevolg dat ze daar nu "zogezegd" niks van weten en ik toch mijn inschrijvingen zelf moet lappen.
(...)
Gezellig is anders...

subtiel is anders ...

nogmaals, de bond hanteert enkel de regels die ze opgesteld hebben en waarvan alle spelers op voorhand op de hoogte van waren.

En waarom betaalt de bond mijn inschrijvingen nu opeens niet meer terwijl het wel eerst was beslist!!?? En terwijl er EK-budget over is!!