Auteur Topic: Officiële mededeling - Stand van zaken pool in België - 21/10/2014  (gelezen 5441 keer)

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Officiële mededeling - Stand van zaken pool in België - 21/10/2014
« Gepost op: oktober 21, 2014, 17:08:26 »
In bijlage een officiële mededeling aangaande de stand van zaken van Pool in België.

Vragen en/of opmerkingen kunnen via het forum.

RoelG

  • Gast
Re: Officiële mededeling - Stand van zaken pool in België - 21/10/2014
« Reactie #1 Gepost op: oktober 21, 2014, 19:01:01 »
Het hoge woord is eruit! :)

Mooi begin.
Enkel werkpunten/bemerkingen/vragen:

  • regio's zijn nogal verwarrend; Brabant bij 2 regio's? Waarom niet gewoon de provincies aanhouden?
  • EK-afvaardiging enkel gebaseerd op de 3 BK's. Snap ik ergens wel, jullie zeggen dat je met schone lei begint. Alleen zéér jammer voor degene die net van vorig jaar keihard voor de ranking zijn gegaan (aka ondergetekende).
  • Wie zijn de mensen achter de organisatie? Ik heb wel een vermoeden maar ik had in een eerste communicatie toch wel de voorstelling verwacht.
  • Hopelijk nu meer open communicatie naar de leden toe, zoals budgetten, kosten, afvaardigingen, sponsorgelden, ...
  • Website?

Voor de rest: doe zo verder, ik kijk ik er naar uit!

Grts,

Roel

Offline dwarf.be

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 50
  • Karma: +0/-0
  • Club: Nineball Leopoldsburg
Re: Officiële mededeling - Stand van zaken pool in België - 21/10/2014
« Reactie #2 Gepost op: oktober 22, 2014, 09:18:03 »
Ahwel Roel volledig akkoord met u opmerkingen hierboven !

Offline tomasso

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 27
  • Karma: +0/-0
Re: Officiële mededeling - Stand van zaken pool in België - 21/10/2014
« Reactie #3 Gepost op: oktober 31, 2014, 01:19:39 »
insgelijks met de heren hierboven.
diegene die er altijd in blijven geloven zijn en blijven spelen zijn worden nu weer maar eens tegen hun kar gereden.

Offline dwarf.be

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 50
  • Karma: +0/-0
  • Club: Nineball Leopoldsburg
Re: Officiële mededeling - Stand van zaken pool in België - 21/10/2014
« Reactie #4 Gepost op: oktober 31, 2014, 10:50:27 »
Voilla Thomas hoe noemen ze dat de nagel op de kop :)

Offline RETROMAN

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 12
  • Karma: +0/-0
Re: Officiële mededeling - Stand van zaken pool in België - 21/10/2014
« Reactie #5 Gepost op: oktober 31, 2014, 18:37:39 »
frisse nieuwe start was broodnodig en als ge nu al op voorhand waar gaat beginnen zagen en commentaar hebben zijn we weer vertrokken denk ik dan ... , nieuwe bond is nieuwe ranking toch normaal en duidelijk niet , achterom kijken is uit den boze , dit is een compleet nieuwe bond + start !!!

de vorige mensen hebben het al om zeep geholpen om nog maar te zwijgen van allerlei financiële zaken , dus deze nieuwe bond MOET alle vertrouwen krijgen want erger dan de vorige kan gewoon absoluut niet !!!

bij deze véél s6 alvast , het zal tijd nodig hebben en veel tranen en zweet maar deze mensen zijn bereid ervoor te gaan & voor de sport  ( niet om te foefelen/profiteren  of bevoordelen/benadelen enz...  ) dus go for it !!!

RoelG

  • Gast
Re: Officiële mededeling - Stand van zaken pool in België - 21/10/2014
« Reactie #6 Gepost op: oktober 31, 2014, 18:39:41 »
De vorige ranking overnemen is toch geen probleem lijkt me? Dat is iets wat de SPELERS opgebouwd hebben en niet de bond... dit gaat puur om feiten: behaalde punten. Het kan alleszins zorgen voor een vliegende start. Iedereen van 0 laten beginnen = tijdverlies.

My 2 cents...