Auteur Topic: ik drink niks  (gelezen 6858 keer)

Offline ben terug

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 20
  • Karma: +0/-0
ik drink niks
« Gepost op: november 14, 2013, 12:50:37 »
wat zich gisteren afspeelde in biljartlounge is toch echt niet meer te vatten!!!!!!!!!!!!!!!!
komen ze van 19u tot 23u competitie spelen en is er één bij die drinkt dus GEEN ENKELE CONSUMPTIE op de ganse avond!!!!!!!!!!!!
dus 4u poolen gratis en niks betaald, joepie de goedkoopste hobby die er bestaat!!!!!!!!!!!

Offline going4gold

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 7
  • Karma: +0/-0
Re: ik drink niks
« Reactie #1 Gepost op: november 15, 2013, 15:34:40 »
Wat een schande wij waren er ook die avond denk dat ik wel een idee heb over wie het gaat. Triestig

Offline Wizard

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 213
  • Karma: +0/-0
Re: ik drink niks
« Reactie #2 Gepost op: november 15, 2013, 16:27:35 »
Zal genen dorst hebben zeker ?  :lol:

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: ik drink niks
« Reactie #3 Gepost op: november 15, 2013, 16:40:22 »
alle drank van de 2 ploegen op 1 rekening zetten en delen door het aantal spelers?

Offline SeC

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 33
  • Karma: +0/-0
Re: ik drink niks
« Reactie #4 Gepost op: november 15, 2013, 17:42:57 »
alle drank van de 2 ploegen op 1 rekening zetten en delen door het aantal spelers?

mhaha, dan drink k me rijk  :devil:

Offline resurrecta

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 65
  • Karma: +0/-0
Re: ik drink niks
« Reactie #5 Gepost op: november 15, 2013, 22:45:24 »
wat zich gisteren afspeelde in biljartlounge is toch echt niet meer te vatten!!!!!!!!!!!!!!!!
komen ze van 19u tot 23u competitie spelen en is er één bij die drinkt dus GEEN ENKELE CONSUMPTIE op de ganse avond!!!!!!!!!!!!
dus 4u poolen gratis en niks betaald, joepie de goedkoopste hobby die er bestaat!!!!!!!!!!!

De persoon in kwestie is aangesproken geweest, ook al is dit niet langer mijn plicht. De persoon in kwestie kent op dit moment een krappe financiële situatie.
Dus, is de keuze ofwel komt die ploeg met 2 man ofwel drinkt die nie doordat die het moeilijk heeft. Dusjah, toch maar effe sport beoefenen lijkt me zo.
Vliegerke, pool is nie gelijk sommige sporten; ge betaalt uw lidgeld en door ermee. Sommige jongens vergeten dit, ik keur dat ZEKER NIET goed, heb de persoon aangesproken. Maar iedereen kan het krap hebben. En aangezien ik het kon afleiden via de kalender over wie het gaat, vind ik toch dat je discreter tewerk kan gaan dan dit op poolbe meteen te zetten. Dit was een situationeel geval.

Nujah, in die bewuste zaak zou ik hetzelfde gedaan, maar da is doordat de uitbater mij "zoekt" en dan krijgt die gene cent van me. Spreek die maar es aan trouwens waar de waarborgen blijven van de mannen die hun transfer gedaan hebben. Het lijkt me dat dat geld ook mooi nog in de lade ligt anders => schande en OOK NIET geschikt voor poolbe.

Laten we het dus effe beschaafd houden en spreek de voorzitter van de betreffende club rechtstreeks aan ipv hier meteen in de aanval te gaan.

Offline jean-pierre

  • Bestuur PBB
  • 4 Ball
  • *
  • Berichten: 103
  • Karma: +0/-0
Re: ik drink niks
« Reactie #6 Gepost op: november 16, 2013, 00:45:24 »
Alle begrip met de financiële situatie van deze speler.
Ik zou die speler als hij in mijn ploeg zit toch wel op een consumptie trakteren.

Offline resurrecta

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 65
  • Karma: +0/-0
Re: ik drink niks
« Reactie #7 Gepost op: november 16, 2013, 01:42:30 »
Idd J-P, groot gelijk in. Spijtig genoeg heerst zeker onder de ploegen (met meestal jonge spelers) niet altijd deze sfeer. Ik had idd deze jongen toch wel opgevangen met een traktatie.

Offline ben terug

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 20
  • Karma: +0/-0
Re: ik drink niks
« Reactie #8 Gepost op: november 17, 2013, 12:38:19 »
het één heeft niks te maken met het ander, maar nu zal ik eens iets zeggen. bezorg mij in een pm de namen van diegene die volgens u recht hebben op hun waarborg, ik laat dit nakijken door andere mensen van het bestuur en ik zeg u nu als die recht hebben op die waarborg zal ik er op staan dat dit ook gebeurd of anders stop ik onmiddelijk met in mijn club te spelen, waar men recht op heeft moet men krijgen en anders wil ik de juiste uitleg weten waarom die waarborgen niet zijn terug gegeven!!!!
maar nogmaals hebben deze 2 zaken niks met mekaar te maken

Offline resurrecta

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 65
  • Karma: +0/-0
Re: ik drink niks
« Reactie #9 Gepost op: november 17, 2013, 21:53:17 »
Dat klopt Vlieger, vandaar ik dat ik het aanhaalde. Ik bedoelde ermee; je kan toch eerst wat navraag doen alvorens hier te posten.
I.v.m. dat andere, uw voorzitter zal zijn aangetekend schrijven niet hebben afgehaald enkele maanden geleden.