Auteur Topic: Steve "The Rocket" Lambrechts  (gelezen 23447 keer)

The Rocket

  • Gast
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #15 Gepost op: augustus 13, 2012, 14:21:24 »
Het is voorbij voor me de poosport :


Hi folks ,

Nu het Europees Kampioenschap voorbij is wil toch even terug komen op mijn 7 jaar poolactivteit :

Sportieve :
Prachtige dingen meegemaakt en vele titels en toernooien gewonnen en dus zeker tevreden over de
geleverde prestaties , even de belangrijkste titels ( BPBF-related ) op een rijtje :
5x Regionaal Kampioen Teams ( 1x Que-Action / 2x The Magic / 2x Thurston )
6x Regionale Beker Teams ( 1x Yip Plaza / 1x Que-Action / 2x The Magic / 2x Thurston )
3xBelgisch Kampioen Teams ( 1x Que-Action / 1x The Magic / 1x Thurston )
2x Simonis Cup ( Beker v.België Teams ) ( 1x Que-Action / 1x The Magic )
1x Winnaar Nationale Ranking Heren ( 9ball )
4x Belgisch Kampioen Senioren ( 2x 10ball / 1x 9ball / 1x 14.1 )
2x Winnaar Nationale Ranking Senioren ( 1x 9ball / 1x 8ball )
Andere overwinningen van toernooien en dergelijke vind je terug op mijn site uiteraard !

Internationaal ook mooie dingen meegemaakt , kort samengevat :
2007 : Europees Kampioenschap Heren in Tsjechië met 2x een 49e plaats als beste resultaat.
2007 : European Simonis Challenge Teams in Fulda met een 9e plaats in een sterk bezet toernooi.
2007 & 2008 : PTL gespeeld in NL wat een loodzware teamcompetitie was , veel van opgestoken toen.
2008 : 5e plaats op een NK gehaald en uiteindelijk op nr 17 gestrand op de Nederlandse Ranking ( niet evident )
2009 : Enige deelname aan een Eurotour met een 49e plaats ( 7-9 verlies van een speler die 9e eindigt )
2011 : Europees Kampioenschap Senioren in Luxemburg met 2x een 9e plaats en Bronzen medaille       Teams gewonnen ( het eerste Poolteam ooit dat voor ons landje dit lukt internationaal !!! ).
2012 : Europees Kampioenschap Senioren in Brandenburg met 2x een 17e plaats en Bronzen medaille Teams.

Bedankje aan verschillende personen wat ik zeker nodig vind uit respect alleen al !!!
Tijdens de 7 jaren pool speelde ik met verschillende spelers samen in verschillende teams in BEL & NL
Hoogtepunten waren er vooral de laatste 4 jaren met The Magic & Thurston waar ik met één voor één gasten samen speelde die niet enkel kunnen poolen maar ook als mens meer dan ok waren en er veel werd mee afgelachen samen.
In The Magic waren dit Noël Bruynooghe,Olivier Van Lotringen,Olivier Mortier,Ronny Brocken & Ronny Willems.
Toffe bende en veel samen gelachen en gewonnen , merci gasten toffe tijd !!!
Vooral Sandra & Noël wou ik nog even bedanken om mij zo goed te soigneren in Drongen waar ik altijd graag speelde en als Antwerpenaar zéér snel me op mijn gemak voelde en erbij hoorde , bedankt hiervoor echt merci.
Ook vooral mensen met een hart voor de sport !
In Thurston waren dit Mike Wouters,Danny Doven,Andy Vandamme,Christoph Mariën & Mario Eckert.
Zekers ook een toffe bende en vooral het Belgisch Kamp. winnen samen als outsider was een groot moment !
Ook hier een koppel aan het roer vd zaak & club met een gouden hart voor mens & sport ! Julien & Carole nen dikke merci voor alles , dankzij jullie kon ik 2x een EK Senioren spelen wat voor mij echt heel veel betekende.
Vond het ook tof samen die EK's door te maken trouwens. We hebben in no-time van Thurton een  begrip
gemaakt in de Belgische poolwereld en dit hebben we vooral te danken omdat we samen één TEAM waren !!!


Jullie zijn mensen met een hart voor de sport , de spelers en ook voor het materiaal , ik vind het jammer dat jullie van de meeste clubspelers bitter weinig respect of ne merci hebben gekregen hiervoor , echt jammer.

In Nederland dan speelde ik voor 3 clubs :
1)Infinity Wageningen maakte ik mijn debuut voor in NL en ik mocht meteen af en toe mee spelen in hun PTL
  team ook wat toch een competitie op het allehoogste niveau was in die tijd. 2 toffe jaren gehad met die gasten daar, oa ook op de Ardennen Cup en hier wil ik vooral Sander Van Houwelingen bedanken omdat hij in mij geloofde en ook goed voor me zorgde. Sander je bent toppie kerel en ik zal je niet snel vergeten man !!!
Ook teamgenoten Gijs Van Helmond & Gerrit VD.Velde wil ik hier bedanken , van deze gasten veel opgestoken.
2)Bij Distel Roosendaal speelde ik vooral met bekende gezichten uit België nl. Noël Bruynooghe,Olivier Mortier,Olivier Van Lotringen,Ronny Brocken,Ronny Willems,Moritz Lauwereyns & Rory VD.Wee. Resultaat 2 jaar na  mekaar kampioen met amper 1 wedstrijd verloren en ook vooral onderweg op verplaatsing in de auto enz. goed gelachen en zeker ook veel pool gespeeld op hoog niveau.
3)Bij de HOB.Weert ( de club in NL vind ik persoonlijk ) speelde ik dan mijn enige jaartje eredivisie wat een zéér hard en hoog niveau is samen met Stephen Lammens,Ivo Aarts ( beide toen rookies van 14 en 16 jaar oud )& teamcaptain Maurice Houben  & Thomas Seiffert ( Duitse profspeler ). Tja wat een geweldige ervaring was dat zeg , alle thuismatchen in een leuke arena kunnen spelen tegen altijd toppers aan de andere kant. Na de heenronde toen saonden we voorlaatst met 3 op 9 maar dankzij een terugronde met 9 op 9 eindigden we toch nog op een derde plaats wat straffe kost in eredivisie NL , geloof me. Maurice bedankt voor dit toffe jaar man ,het had langer mogen duren maar jammer genoeg viel het team na 1 jaar uit mekaar en ging ieder zijn weg.
Ook een kerel met zijn hart op de juiste plaats , klasbak ben je Maurice !!!

Dan toch nog even iets ivm onze bond wat me van het hart moet
Laatste jaren meer en meer fuck-ups te wijten aan een slechte organisatie vd bond ronduit is mijn mening hier helaas. Het bestuur is tijdens mijn 7 jarige activiteit paar keer veranderd maar mijn gevoel zegt dat we er ook steeds meer en meer op achteruit zijn gegaan. Het huidig bestuur vooral is er een zootje van aan het maken , even mijn opsomming en gedacht over allerlei dingen die er gebeurt zijn en totaal belachelijk zijn.
a)Het rankingsysteem word jaarlijks veranderd maar ondanks vele goede voorstellen word er niet geluisterd
b)Aantal deelnemers op de rankings gaat hierdoor naar beneden en men slaagt er quasi nooit in een A of B ranking vol te krijgen , iets wat wel was toen ik begon met pool in 2006.
Ook een Simonis Cup en BK Teams krijgt me niet meer vol vanwege fuck-ups !!
c)Gepubliceerde klassementen na een gespeelde ranking lopen onwaarschijnlijk fout , telkens weer elke maand moeten spelers zelf om aanpassingen vragen en rechtzettingen , amateurisme vd hoogste plank !
d)leden vh bestuur hebben toernooileidingen uitgevoerd onder stevig gebruik van alcohol , tja meer moet ik hier niet over zeggen zeker , schandalig en vooral ongepast en onrespectvol naar de sport toe.
e)leden vh bestuur voeren tijdens toernooien een shot-clock in terwijl dit ongekend is in België en nergens in de reglementen staat.
f)zowel in 2011 & als 2012 worden de reglementen met de voet geveegd ivm de Simonis Cup en aangepast wat voor een grote en terechte commotie zorgt binnen de  clubs en hun spelers.
g)één van  onze Belgische toppers verlaat een EK vanwege mentaal op en fysieke schade , idpv met deze speler rustig te communiceren en de schade op te meten en hem eventueel te steunen op dat moment  (wat elke sportpsycholoog zal beamen ) gaat men hem meteen op de financiële gevolgen wijzen en ermee  dreigen , compleet onmenselijk te noemen . Dat deze speler achteraf de gemaakte onkosten moet terug  betalen lijkt me logisch maar dat hij daarbovenop dan nog eens een schorsing krijgt van 18 maanden is  ronduit belachelijk te noemen , dit is een regelrechte persoonlijke afrekening ten koste van deze speler.
Als klap op de vuurpijl gaat er dan een individu deze speler nog meer opfokken door hem te vertellen dat ik zijn schorsing terecht vind ( wat  dus een zware leugen is maar ja ambras stoken en mekaar opfokken is natuurlijk tegenwoordig in dit wereldje , zieke wereld blijkt , zéér zieke wereld is dit met een pak zielige personages er in ….
h)leden van het bestuur heb ik persoonlijk al regelmatig zien supporteren voor anderen van op afstand wat toch gewoon schandalig is , als bestuurslid hoor je onpartijdig te zijn ( geen gezever heb het zelf op een BK meegemaakt alsook op een seniorentoernooi bvb. , andere spelers kunnen hier ook nog voorbeelden over aanhalen want ik heb van verschillende mensen deze klacht al gehoord)
i)Er word een national kalender opgemaakt zonder de clubs eerst te raadplegen of de datum past , zéér rare handelswijze en denkwijze ?
f)Er word een nieuw reglement geschreven en gepubliceerd met maar liefst meer dan 100 schrijffouten, tja ik kan ook geen brief schrijven zonder fouten ( geef ik zeker toe ) maar als ge in een bestuur zit mannekes lees dit dan even na of laat het nalezen hé , komt andermaal zéér klungelachtig over.
g)eens een kalender opgemaakt dient men deze na te leven en niet constant te wijzigen.  Men bepaalt door dit  te doen zelf mede een eindstand van een ranking omdat mensen plots niets alles kunnen spelen. Tja is dit dan  per ongeluk dat die wijzigingen gebeuren , juist ik denk het niet en vele andere denken dat ook niet.
Besluit : de poolsport gaat kapot mensen , echt het is vijf voor twaalf , eigenlijk lijkt het meer op een goedkope soap waarnaar steeds minder en minder mensen kijken of deel van willen uitmaken. Er zijn zoveel goede spelers afgehaakt om nationale rankings te spelen de laatste jaren wat enorm te betreuren is.
Dit zijn misschien harde woorden en ik heb ze bewaard tot op heden om de simpele reden dat ik verschillende keren ben afgedreigd door een bestuurslid die me toen vertelde : pas maar op als ge niet gaat stoppen speelt ge geen EK. Tja nog maar eens een staaltje van hoe dit bestuur in mekaar zit , draait enkel en alleen om macht en kunnen opvallen , velen in België delen mijn mening maar weinigen durven dit te zeggen helaas.
Mijn raad aan de spelers en clubs ( diegenen die nog overblijven ) , blijf dit niet pikken , nieuwe start met een volledig nieuw bestuur is nodig.
Willen ze me nu schorsen voor het publiceren van dit allemaal , doe maar zou ik zeggen want zo lang er ook maar iemand van het huidig bestuur nog in de bond speelt betaal ik NOOIT nog ene euro voor een licentie of een BPBF toernooi , genoeg is genoeg , trouwens op 7 jaar pool hebben ze nu 3 keer een gratis EK van me afgepakt door allerlei dingen te doen of te zien waar nodig of dingen niet te doen en niet te zien waar nodig.
Of men verandert reglementen enz…, enz…, te gek om op te noemen !!!
Eens houd het op en dit is dat moment , op deze manier suckt pool veel te hard en daarom zal ik niet meer poolen ( wou nog misschien af en toe huistoernooike spelen maar blijf liever nu weg uit deze wereld ).GAME OVER dus en ongetwijfeld zullen er ook wel content zijn dat ze van me vanaf zijn , zo naief ben ik dus ook niet , affin ge zijt dus van me af!!!

Aan de bond van Brabant-Antwerpen wil ik nog zeggen dat ik altijd zéér graag bij jullie speelde , duidelijke communicatie en snel ook. Jullie zijn een voorbeeld mannen , echt goed bezig , ik ga misschien ook nog af en een regionaal kampioenschap spelen ( dat record van Monserez moet er nog af hé :) ).De sfeer is ook altijd goed en het is ook een leuk avondje uit in Leuven wat ik ne keer of 2 tot 4 per jaar nog wel zie zitten , tenslotte hebben jullie niets te maken met het gevoel dat ik momenteel heb over pool enz... , tot op één vd reg.kamp. mannen ( hangt van teamkalender snooker af of ik er effectief geraak ) . Jerre kan je me de data doorsturen vd 4 reg.kamp. aub ?


Nu ga ik me terug concentreren op snooker en daar weer nieuwe uitdagingen opzoeken !
Aan iedereen die ik in de poolwereld tegen kwam en met wie ik een goed contact had wil ik nog een dankjewel zeggen voor de sfeer , onderling respect en gezelligheid aan de tafel of aan den toog. S6 verder met wat jullie allemaal nog verder gaan doen in de poolsport !!!
En als ik met snooker faal ( wat zeker kan want de lat ligt hoog , ergens terug top 25 spelen ofzo )na 2 jaar zal ik wel terug gaan pool spelen maar als er niets veranderd zal dit niet in ons landje zijn , hopelijk komt het nog goed en gaat het terug de lift in want diegenen die nog resten en rankings en dergelijke willen spelen gun ik hun van harte dat ze hun sport op een optimale manier kunnen blijven uitoefenen.

Hier op poolbe zullen jullie me ook nog enkel af en toe zien opduiken maar dan louter informatief ( toernooien inrichten in Thurston eventueel bvb. ) of om mensen te feliciteren met hun prestatie op één of ander toernooi.

Bye Bye from "The Rocket"
« Laatst bewerkt op: augustus 13, 2012, 22:33:19 door The Rocket »

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #16 Gepost op: augustus 14, 2012, 10:03:52 »
Steve,

Jammer dat je er niet meer bij zal zijn om de competitie toch wat extra te geven. Uit naam van mezelf mijn ploegmaats mag ik zeker zeggen dat het altijd toffe en spannende matchen waren!

Veel succes met de snooker!

En in de regionale kampioenschappen zullen we elkaar zeker nog tegenkomen!  Maar denk maar niet dat je ze cadeau zal krijgen  B)

Ward

Offline Champ

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 12
  • Karma: +0/-0
    • http://www.global-antiques.com
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #17 Gepost op: augustus 14, 2012, 18:51:16 »
Als buitenstaander maar als iemand met het poolhart op de juiste plaats moet ik Steve volkomen gelijk geven.
Ik heb het Belgische poolgebeuren altijd gevolgd op afstand en er is, en was altijd wel iets verkeerd in het beleid van de Belgische poolbond die de talenten heeft kapot gemaakt op een of andere manier ten gunste van zich zelf.
Zo hebben ze topspelers als Stephen Lammens en Noel helemaal ten gronde geholpen.
Serge Das wordt aan alle kanten tegengewerkt om deze talentvolle speler op wereld niveau te brengen waar hij thuis hoort.
In plaats van deze spelers te koesteren en te stimuleren worden ze helemaal de vernieling in geschopt.
Er moet een hele nieuwe wind in het Belgische poolen komen anders zie ik het heel donker in en gaat het Belgische pool kapot.
Dit is de mening van een Ollander met een Belgisch poolhart.
Wil Tegenbosch
« Laatst bewerkt op: augustus 14, 2012, 18:53:04 door Champ »

Offline THURSTON

  • 6 Ball
  • ******
  • Berichten: 489
  • Karma: +0/-0
  • THURSTON,DE PLACE TO BE. WWW.THURSTON.BE
  • Club: Thurston
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #18 Gepost op: augustus 27, 2012, 13:45:36 »
Bedankt voor je respect voor ons Steve.
Er zijn inderdaad andere spelers waar we alles voor gedaan hebben die dit niet waarderen en waar we nog gene merci voor gekregen hebben voor de afgelopen 2 jaar.
Daarom hebben ik en Carole besloten om de geldkraan toe te draaien met als gevolg dat ze allemaal vertrokken zijn naar andere oorden.
De mensen die nu in de club zitten(30 leden pool & snooker)waarderen wel wat we voor hen doen en komen met plezier naar Thurston spelen omdat deze weten dat ons materiaal zo goed mogelijk onderhouden wordt en het altijd een plezante sfeer is om te spelen met vrienden onder elkaar.
Ik wil je ook bedanken voor alles wat je voor de club hebt gedaan want jij bent dan ook de enige die zich inzette voor alles.
Je kon soms wel eens zagen en een hoge dunk van jezelf hebben ,maar ja dat is de Lambrechts he'das nu eenmaal zijn karakter maar voor de rest nen toffe gast.
Ook de tornooileidingen verliepen altijd vlekkeloos waarvoor onze dank.
Ik hoop je in de toekomst nog eens tegen te komen op een tornooike zodat ik je eens kan kloppen want je bent altijd een waardige tegenstrever geweest zowel in pool als in snooker in die 30 jaar dat we elkaar kennen.
Je hebt van Thurston gemaakt wat we nu zijn op sportief gebied en kan je daar niet genoeg voor danken.
Nog een goede toekomst gewenst in het snooker en hopelijk tot nog eens.
Van nen goeie vriend en cafebaas,het beste,Julien & Carole. :ok: :ok: :ok:
« Laatst bewerkt op: augustus 27, 2012, 13:49:43 door THURSTON »
Your'e not playing against your apponent but against the balls.

The Rocket

  • Gast
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #19 Gepost op: augustus 27, 2012, 20:44:53 »
Alles met plezier gedaan voor jullie & de club zenne en je weet ik spring nog wel eens binnen af en toe zenne , en volgend jaar voordat je naar het EK trekt wil ik gerust je sparring partner zijn zenne  :ok:
Ik had graag snooker voor jullie gespeeld maar dat zat er nu éénmaal niet in ..., wie weet in de toekomst , ik zou in elk geval met alle plezier en trots terug deel uitmaken van Thurston.
Het was mijn 2e thuis en dat kwam vooral ook door jou en Carole , nogmaals bedankt voor de goede zorgen zodat ik mijn sport drukvrij en met alle mogelijkheden van doen kon uitoefenen  :ok: :ok: :ok:
Heb ik toch nog eens goesting ( tijd vooral )om de poolkeu boven te halen om mee te spelen in NL ( waar je nu ook regelmatig opduikt zie ik ) aan zo'n huistoernooike dan kunnen we nog een samen lol trappen en wie weet jij mij dan eindelijk eens kloppen hé maat , sorry kon het ni laten  :ok: :lol: :ok:

Offline Wizard

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 213
  • Karma: +0/-0
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #20 Gepost op: augustus 27, 2012, 21:15:21 »
Awel volgende week he Steve in Tilburg ;-)

The Rocket

  • Gast
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #21 Gepost op: augustus 27, 2012, 21:40:01 »
Ge snapt het ni Wizzy ,

Volgend weekend Open Turnhout
Weekend erna regionale ranking
Weekend erna nationale ranking
Weekend erna nationale ranking +40
Weekend erna regionale ranking +40

Zo zijn er 5 cyclussen van 5 opeenvolgende weken tussen sept en april op de snookerkalender man !!! En vermits ik overal onderaan begin veel meer matchen ook winnen om ptn te verdienen , het word een loodzwaar jaar voor me  :D

Offline Wizard

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 213
  • Karma: +0/-0
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #22 Gepost op: augustus 27, 2012, 22:25:38 »
Succes

Offline Lionheart

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 70
  • Karma: +0/-0
  • Be Cool, Play pool
  • Club: De Ivoren Bal, Assenede
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #23 Gepost op: augustus 28, 2012, 01:29:04 »
Succes

Steve, ik wens je veel succes in de snooker. Maak er maar Rocket time van.

O ja, haast vergeten by the way. Belofte maakt schuld. Ik ben inderdaad je dubbelganger (althans ene die er verdorie anders goed op lijkt maar wel met baard) tegengekomen in Disneyland Paris in de Pirates attractie. :D :beer: :beer: :hehe: :hehe:



[verwijderd door de beheerder]

Offline OVL

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 7
  • Karma: +0/-0
  • Club: sportpub Goes
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #24 Gepost op: januari 15, 2013, 20:32:07 »
Schitterende post Stevie, heb het nu maar 'ontdekt'  :O en realiseer me weer wat er in de bond allemaal verkeerd loopt en gefoefeld word ! Blij dat ik daar vanaf ben ! Wat ze Noël en anderen geflikkerd hebben kun je aan een buitenstaander niet vertellen... Niemand die je zal geloven !

Offline Dries_Chaos

  • Bestuur PBB
  • 2 Ball
  • *
  • Berichten: 31
  • Karma: +0/-0
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #25 Gepost op: januari 16, 2013, 16:47:30 »
Veel succes steve,

met je post ben ik niet helemaal akkoord maar daar gaan we hier geen discussie over voeren.

Wel over 1 punt de shotclock dat klopt niet wat je zegt.

Wij vallen onder de hogere bonden. Hoogste bond : WPA

World Rules



(Effective 1/1/08)

1. Administrative Discretion
2. Exceptions to the Rules
3. Dress Code
    3.1 Men
    3.2 Women
4. Racking / Tapping of Balls
5. Playing with an “Area” Referee
6. Penalizing Unsportsmanlike Conduct
7. Protest Ruling
8. Instructions for Referees
9. Referee’s Responsiveness
10. 8-Ball Addendum
11. Restoring a Position
12. Acceptance of Equipment
13. Clearing Pockets
14. Time Out
15. Subsequent Break Shots
16. Rack at Nine Ball
17. Open Break Requirements
18. Deflecting Cue Ball on Opening Break
19. Shot Clock
20. Cue ball fouls only
21. Late Start
22. Outside Interference
23. Coaching
24. Act of God
25. Remaining in Player’s Chair
26. Split Hits
27. Calling Frozen Balls


19. Shot Clock
A shot clock may be requested at any time during a match by a tournament official or either player involved in that match. The tournament director or other appointed official decides whether to use a shot clock or not. Should a shot clock be introduced, both players will be “on the clock” and there will be an official timekeeper for the duration of the match. As a recommendation, players will have 35 seconds per shot with a warning when 10 seconds remain. Each player will be allowed one 25-second extension during each rack. The shot clock will be started when all balls come to rest, including spinning balls. The shot clock will end when the cue tip strikes the cue ball to initiate a stroke or the when player’s time expires from the shot clock. If a player runs out of time, it will be a standard foul.

:-D

Heel belangrijk want met Ward er nog over gehad om dit in te voeren bij Bart Smeyers. Wat perfect mag dus :-D

The Rocket

  • Gast
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #26 Gepost op: januari 16, 2013, 20:46:05 »
als ge zo gaat beginnen amai dan kan ik hier nen boterham opsommen zenne over hoe wij NIET deze reglementen volgen oa spelen van rankings op rode lakens bvb .

mijn voorbeeld werd gebruikt voor een match tussen Noel/OVL v mezelf en Mike , 4 héél vlotte spelers maar het was te laat geworden ( wat een excuus zeg ... )

en ik denk dat wij EPBF volgen , neit WPA ( ik kan verkeerd zijn hé )

Offline OVL

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 7
  • Karma: +0/-0
  • Club: sportpub Goes
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #27 Gepost op: januari 17, 2013, 18:57:55 »
En de shotclock was een polshorloge en werd bediend door een tornooileider die wankelde van zattigheid.

The Rocket

  • Gast
Re: Steve "The Rocket" Lambrechts
« Reactie #28 Gepost op: januari 17, 2013, 20:48:55 »
voila nu hoort ge het eens van een ander was completely ridiculous and over the top !!!

Dries als ge shotclock wil invoeren hier in België tja amai dan is het hek helemaal vd dam lol , Smeyers is niet de enige zenne ...