Auteur Topic: Steun aan de EK-selectie  (gelezen 26833 keer)

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #45 Gepost op: juni 02, 2008, 12:18:18 »
Citaat van: "Biljart-Cafe"
Inderdaad wijze raad van tante Kaat in dit geval J-M,
@serge je wist op voorhand dat de selectie zo gebeurt. je kiest zelf voor het profleven 1 als poolspeler dus moet je niet afkomen dat je alles zelf moet betalen, als je toch zo goed bent als je zegt 2 dat je bent zal het geen probleem zijn om sponsoring te vinden.
Er zijn mensen die zeker even ver zijn gekomen als jou en die toch elke dag hun uren werken! Niet iedereen zit in the driving seat zoals ze zeggen als jij! Als je me zegt dat ik 5 spelers mag selecteren en die een toelage geef en die niet moeten werken heb ik ook vijf spelers in de Europese top! Als je toch aan het klagen bent van dit en dat blijf thuis! Er is niemand verplicht om aan het EK deel te nemen. Er is elk jaar zever over het EK, stop er nu eens 3 mee en zorg dat uw medespelers eens uw steun krijgen 4 ipv dat er iedereen voor jou moet klaarstaan, ik ben vorig jaar naar het EK geweest, heb matchen gezien van Steve tegen Johan en pascal en Jan Dulst maar niet van jou hoe komt dat denk je? Er is niemand van de selectie buiten jou die hier zit te klagen dus stop er ook mee!
En als je toch de centen zo nodig hebt had je misschien het dubbeltornooi meegedaan afgelopen weekend in Biljartcafe 5 maarja dan moet je met twee zijn he, en in jou geval zou het moeilijk zijn denk ik.
Als je niet wilt gaan zal ik wel in jouw plaats gaan en alles zelf betalen, heb het er voor over om zoiets mee te maken, heb in het verleden eens de kans gekregen en had sponsors maar door WERK kon ik niet meedoen 6.
Hopelijk heeft dit iets uitgemaakt en komen mensen tot hun zinnen,
MVG,
Marco

1. Ik leid geen profleven. Ik WERK om AL mijn pooltoernooien te kunnen betalen!

2. Waar heb ik dat gezegd?? Gij kunt een stukske overdrijven man! Italiaans bloed zeker!?

3. Kijk eens naar de titel van het topic! Staat er "klachten over EK selectie"?? Ik klaag niet, ik zeg het alleen maar! Want het is een FEIT dat ik altijd alles zelf moet betalen!

4. En welke steun krijg ik!? De meeste mensen zien mij liever falen. Net zoals jij! Maar dat is vorig jaar niet gelukt toen je bent komen kijken (naar die andere) op het EK!

5. Daar ben ik niet gewenst! En voor die 100€, en het heel weekend naar de kloten te zijn, kom ik niet mijn deur uit! Had wel wat beters te doen met mijn nederlandse ploegMATEN.

6. Toen kon je niet door WERK. Nu kan je wel!? Dus geen WERK?? Ik kan begrijpen dat het niet goed draait in het Biljart café als jij achter de toog staat!


Met vriendelijke groeten!

Dassie

Offline Biljart-Cafe

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 14
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #46 Gepost op: juni 02, 2008, 13:58:30 »
Ga enkel nog reageren op je laatste punt nl nr 6,
ik heb werk genoeg en kan nog meer aan maar ik heb genoeg mensen die achter mij staan en die zelfs mijn werk willen doen onbetaald moest ik een ek gaan spelen of dergelijke, wie is er bereid om jouw werk te doen?Juist niemand! Bij deze genoeg gezegt en gezevert, bij deze een oproep aan alle ek deelnemers in alle categorieen:
Het Biljart Cafe zal een trainingsdag organiseren voor alle deelnemers, van smorgens tot savonds gratis spelen een broodje smiddags en savonds iets hartigs, nu is de vraag wie komt allemaal? Als er genoeg deelnemers zijn zal ik meerdere datums opgeven waar jullie zelf uit kunnen kiezen, bevestigen via mail Fichera.marco@skynet.be
Mvg,
Marco

Offline Dassie

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 64
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #47 Gepost op: juni 02, 2008, 14:06:27 »
Gezellig!! Ik schrijf mij in!

En nu terug on topic...

Offline Biljart-Cafe

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 14
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #48 Gepost op: juni 02, 2008, 14:14:01 »
Mag ik dan uw mail ter bevestiging? Ben nog altijd on topic is in zekere zin ook steun aan de ek selectie.
Mvg,
Marco

Offline Biljart-Cafe

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 14
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #49 Gepost op: juni 02, 2008, 14:58:18 »
Eerste twee inschrijvingen zijn binnen, ga datums beginnen te zoeken. Komaan mensen iedereen van de selectie is welkom.
Mvg,
Marco

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #50 Gepost op: juni 02, 2008, 15:06:28 »
Citaat van: "Biljart-Cafe"
Mag ik dan uw mail ter bevestiging? Ben nog altijd on topic is in zekere zin ook steun aan de ek selectie.
Mvg,
Marco

Hoef hier zeker niet voor om toestemming te vragen,
dus schrijf nr 3 maar in!

Thanks hé kleine  :P

Offline Biljart-Cafe

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 14
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #51 Gepost op: juni 02, 2008, 15:37:31 »
No problem.

Offline The Ghost

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 146
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #52 Gepost op: juni 02, 2008, 15:43:18 »
Citaat van: "The Ghost"
Citaat van: "Champ"
Als prive persoon leg ik 100 Euro bij voor je als je het zo nodig hebt......
Ik neem aan dat je Nederlandse vrienden en poolhal eigenaars ook iets laten horen nu.
Of hebben ze het geld nodig om dure Duitse spelers te betalen?
Mag ik je dan noteren voor die 100 euries, Will? Of wacht je op de reactie van voornoemde personen? :mrgreen:

(bij deze doe ik een correctie in de "lijst"...)
What you put INTO The Game, is what you will get OUT of it...

Offline Biljart-Cafe

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 14
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #53 Gepost op: juni 02, 2008, 19:04:20 »
Vier inschrijvingen binnen:
Serge Das
Pascal Budo
Stephen Lammens
Johny Vanrijkel
Waar is de rest? Ivm de datums zijn dagen in de week ook een mogelijkheid? Heb twee voorlopige datums nl 26 en 27 juli, gelieve hier over te bevestigen.
Mvg,
Marco

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #54 Gepost op: juni 02, 2008, 19:24:29 »
Bij deze...
datums zijn oké!

In de week ook geen probleem  8)

12 juli bezet, Hob 9-ball Classic

Offline WimH

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 30
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #55 Gepost op: juni 02, 2008, 19:51:59 »
Exciting stuff here.

Mijn visie:
Als eerste zin typ ik hier nu dat ik nooit Dassie zal sponsoren of financiele steun zal geven, ondanks ik wel vind dat hij momenteel de beste is (als ik de resultaten bekijk van alle Belgen, constateer ik dat). Dit is belangrijke info voor de aandachtige lezers die deze post verder willen doornemen.
Omdat ik vind dat een EK-ganger afgevaardigd wordt en dusdanig betaald moet worden vanuit de nationale federatie.

Maar langs de andere kant geeft de federatie 2 extra plaatsen (buiten de 3 betaalde) voor vrijwilligers die willen gaan op eigen kosten. Dat Serge nu zelf zijn kosten moet ophoesten is een andere discussie, die niets met dit topic te maken heeft.

Dus Serge heeft zelf de keuze om te gaan of niet. Als ik zijn post (of die van Karl origineel) lees, begrijp ik dat hij geen klacht wil formuleren, maar eerder een vraag om wat geld bij elkaar te zoeken om toch de kosten een beetje te drukken. Dat is volgens mij nog altijd vrijwillig, zoals eerder gezegd, ik doe dit ook niet.

En nu komt het: Dat wil toch niet zeggen dat je hierop moet reageren als een zot (Biljart-café) ?? Een mening verkondigen kan toch ook wel op een andere manier volgens mij. En als hij zegt dat hij de beste is, ga jij dat dan tegenspreken misschien? Dan zal je toch met serieuze papieren moeten afkomen volgens mij (en dan heb ik het over momenteel de beste belg, dus resultaten behaald via deelnames aan tornooien, nationaal en internationaal).
Hoe is het mogelijk dat op een simpele, vrijblijvende vraag weer zoveel heisa ontstaat?

Ik vind het wel sportief en knap dat je een trainingsdag wil organiseren voor de selectie. Dat gaat al de betere kant op.

Offline Biljart-Cafe

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 14
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #56 Gepost op: juni 03, 2008, 16:57:37 »
Fabio Kenis is ook ingeschreven.
Mvg,
Marco

Offline Biljart-Cafe

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 14
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #57 Gepost op: juni 03, 2008, 19:00:06 »
Heb een mailtje gehad van Kurt en hij komt ook evenals Dimitri Baert misschien.
Heb nog niets van de vrouwen gehoort.
Mvg,
Marco

Offline Budo Pascal

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 79
  • Karma: +0/-0
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #58 Gepost op: juni 08, 2008, 10:28:45 »
dank u Ronny en Marco,

Kunnen jullie een uurschema maken met pauzes voor de dagen dat jullie iets organiseren.
Ook een idee is mischien bets organiseren zoals" bed en win" waarvan er bv 10% gaat naar de pot.
Ook mischien een planning op deze pagina maken van spelers die de EK-spelers willen uitdagen op het naar hun gekozen discipline met de EK-race
straight naar 125 - 8Ball naar 8 - 9Ball naar 9
En waarom geen soort restaurant-dag of BBQ bv van 18u tot 20u waar iedereen kan op inschrijven.
Ideeen genoeg, enkel nog vrijwilligers die het in goede banen willen leiden
Mvg, Pascal

ps: @Marco, kun je een nieuw topic openen met als titel Trainingsdagen + datum + EK spelers

RoelG

  • Gast
Re: Steun aan de EK-selectie
« Reactie #59 Gepost op: juni 08, 2008, 11:14:39 »
Super initiatief heren, maar 1 tip: zorg dat je alle gegevens goed centraliseerd ipv te spreiden over topics her en der. Zo wordt het echt onoverzichtelijk hoor.

Grts,

Roel