Auteur Topic: Provinciale kampioenschap 9-ball @ Westbury, Sint-Niklaas - zondag 4 december  (gelezen 4530 keer)

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Zondag 4 december

Provinciale kampioenschap Oost-Vlaanderen 9-Ball

Westbury
Westerstraat 20-22
9100 Sint-Niklaas

Aanwezig ten laatste om 13u

Inschrijving kan ter plaatse of via gsm 0495 32 45 51

Inschrijving gratis voor PBOV leden, - 16 jarigen * 16 - 18 jaar betalen 5euro inschrijvingsgeld als ze geen lid zijn van PBOV * niet leden betalen 10euro inschrijvingsgeld

Mooie naturaprijzen  :alcoholic:

groetjes Anthony

[verwijderd door de beheerder]
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline DHT

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 68
  • Karma: +0/-0
Re: Provinciale kampioenschap 9-ball @ Westbury, Sint-Niklaas - zondag 4 december
« Reactie #1 Gepost op: december 05, 2011, 13:23:25 »

Gisteren de tweede van de in totaal vier Provincie Kampioenschappen afgewerkt namelijk 9-Ball !

Met 20 deelnemers aan de start, mooi veld met Jonge gasten en het wat oudere....
De Opzet was in 4 poules van 5 mensen.
Daar kwamen de nummers één en twee als winnaars uit en gingen door naar de kwart-finale.

De Jongste met zn 9 jaar Vekemans Mike stond goed zn mannetje en kon rekenen op de steun van de mede-spelers om alles tot een goed einde te brengen, dat de Sint ook iets achtergelaten had in Westbury was natuurlijk super en zn dag kon niet meer stuk!
Vermeulen Chiara was dan weer onze enige vrouwelijke deelneemster en maakte het meerdere venten moeilijk ondanks haar eerste deelname!
Eveneens enkele nieuwe gezichten gezien en daarmee maakt PBOV het duidelijk dat er werk gemaakt wordt om het poolen in en rond Oost-Vlaanderen verder op de been te brengen na wat woelige jaren!

De Kwart-Finale,

Wauman Ben vs D'haeseleer Tom 6-5
Bracq Philippe vs Colman David 3-6
Doven Danny vs Versmissen Ian 6-0
Colman Davy vs De Kerf Ludo 6-4

De Halve Finale,

Doven Danny vs Colman Davy 6-2
Wauman Ben vs Colman David 6-5


Grote Finale,

Doven Danny vs Wauman Ben
7-2

Kleine Finale,
Colman Davy vs Colman David
5-3

Oost-Vlaams Kampioen 9-Ball seizoen 2011-2012 is Doven Danny
Maakt voor Danny zn tweede PK op rij......mooie prestatie !

Proficiat aan alle finalisten, en alle deelnemers bedankt om deel te nemen en er weerom iets moois van te maken!
Het was eer een zeer aangename, sportieve en competitieve sfeer! 
Ook bedankt aan Sabine De Bode die de toernooileiding op zich nam en dit vlekkeloos deed. 
Ook bedankt aan de sponsers om ervoor te zorgen dat elke deelnemer een mooie naturaprijs mocht ontvangen en de finalisten mooie manden! 

Het volgende gebeuren in PBOV (Poolbiljart Oost-Vlaanderen) is PBOV on tour 29 Januari, 8-Ball  @ Westbury
Het volgende PK is 11 februari, 14-1 pool @ Dopolo
 
Grt,
Het Bestuur Poolbiljart Oost-Vlaanderen.
www.pbov.be



[verwijderd door de beheerder]

Offline themagicpoolplace

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 341
  • Karma: +0/-0
Re: Provinciale kampioenschap 9-ball @ Westbury, Sint-Niklaas - zondag 4 december
« Reactie #2 Gepost op: december 05, 2011, 14:30:41 »
PROFICIAT DANNY MET 2 DE TITEL OP NAAR NUMBER 3 ZOU IK ZEGGEN, IK DENK DAT IK IN DOPOLO GA MEEDOEN LEKKER STRAIGHTEN OP DIE TAFELS EN BEN HE MAGICROOKIE GOE GEDAAN :ok:

Offline zwierige zwierder

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 29
  • Karma: +0/-0
Re: Provinciale kampioenschap 9-ball @ Westbury, Sint-Niklaas - zondag 4 decembe
« Reactie #3 Gepost op: december 05, 2011, 19:38:56 »
jajaaaaaaaa den danny doet er ene oep  :beer: :santa2:

dikke proficiat motje well done :woot: :ok:

Offline magic_9ball

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 1
  • Karma: +0/-0
Re: Provinciale kampioenschap 9-ball @ Westbury, Sint-Niklaas - zondag 4 december
« Reactie #4 Gepost op: december 11, 2011, 21:33:00 »
PROFICIAT DANNY MET 2 DE TITEL OP NAAR NUMBER 3 ZOU IK ZEGGEN, IK DENK DAT IK IN DOPOLO GA MEEDOEN LEKKER STRAIGHTEN OP DIE TAFELS EN BEN HE MAGICROOKIE GOE GEDAAN :ok:

Thanks! de laatste tijd gaat het weer een beetje beter met dat poolen, ook te danken aan mijnen trainingsmaat die mij telkens de ene run-out na de andere in mijn nek schiet en zo leert dat missen doodelijk is!
Groeten
Ben W.