Auteur Topic: Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen  (gelezen 11347 keer)

The Rocket

  • Gast
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #15 Gepost op: september 19, 2011, 18:30:22 »
That's my point to Jerre , gij zijt volledig mee kerel !!!

OF dringend alle clubs hun aantal gewenste toernooien laten aangeven en de pot eerlijk verdelen , zoals het nu gaat gaan er overal toernooien zijn met weinig inschrijvingen helaas en gaan we binnen drie jaar iedereen nog enkel rond de kerktoren zien spelen in zijn eigen buurt wat ook niet de bedoeling kan zijn.

Misschien moeten we het voetbalsysteem hanteren anders :)

Verschillende klasse's voor een gans jaar met dalers en stijgers en in elke reeks 1 of 2 open spots voor vrijwillige kandidaten om meteen die reeks in te geraken.

BVB 24 x A / 24 x B / 2 keer een C per provincie ( combi OVL/WVL & BRA/LIM )  met open inschrijving.

Maakt 3 aparte rankings maar geeft als groot voordeel dat je alle toernooien op dezelfde dag kan houden en dus de kalender serieus ontlast  :ok: :ok:

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #16 Gepost op: september 25, 2011, 17:35:26 »
Wijziging van datum wegens omstandigheden - 22 april is veranderd naar 7 april
« Laatst bewerkt op: september 26, 2011, 09:43:10 door anthony »
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline Lionheart

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 70
  • Karma: +0/-0
  • Be Cool, Play pool
  • Club: De Ivoren Bal, Assenede
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #17 Gepost op: september 25, 2011, 19:34:07 »
Lees je de posten op Poolbe weleens Anthony? In de Nationale tornooikalender en open tornooien staat er al een tijdje aangekondigd dat er op zondag 8 april 2012 Paastornooi de Ivoren Bal is!!!!!
Zet eens een bril op man.

Offline Abio

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 220
  • Karma: +0/-0
  • Club: Thurston
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #18 Gepost op: september 25, 2011, 19:56:47 »
Lees je de posten op Poolbe weleens Anthony? In de Nationale tornooikalender en open tornooien staat er al een tijdje aangekondigd dat er op zondag 8 april 2012 Paastornooi de Ivoren Bal is!!!!!
Zet eens een bril op man.


Dit komt mede door mij, ik heb een andere data aan het zoeken geweest voor die PBOV on Tour, en heb daar niet gekeken, zullen de data nog wel veranderen, sorry hiervoor, maar dit zijn tevens HUIStornooien, kun je deze daar dan ook niet zetten?
Sportverantwoordelijke Thurston
bestuur PBB

Offline Lionheart

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 70
  • Karma: +0/-0
  • Be Cool, Play pool
  • Club: De Ivoren Bal, Assenede
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #19 Gepost op: september 25, 2011, 20:11:09 »
Ja ok, maar wat voor zin heeft het dan om ook een kalender met huistornooien op te zetten als men er toch geen rekening mee houdt of over per abuis over het hoofd ziet? Anthony heeft die kalender en/of topic al een tijdje geleden voor zoiets opgesteld zodat men kan zien wanneer er een tornooi is zodat er rekning mee kan gehouden worden. Maar blijkbaar vergeefse moeite voor dit.

Offline Abio

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 220
  • Karma: +0/-0
  • Club: Thurston
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #20 Gepost op: september 25, 2011, 20:17:56 »
kijk, jouw reactie was terecht op het feit dat we die data verkeerd gezet hadden, heb dan ook per direct naar anthony gebeld om deze data terug te veranderen, tesnoods een zaterdag, want anders is er op zondag toch geen plaats, en jullie waren eerst .
maar bij mijn weten kan iedereen wel eens een foutje maken, of niet? ik geef mijn fout dus eerlijk toe. een NIEUWE data voor PBOV on Tour zal dus nog volgen.
Sportverantwoordelijke Thurston
bestuur PBB

Offline Lionheart

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 70
  • Karma: +0/-0
  • Be Cool, Play pool
  • Club: De Ivoren Bal, Assenede
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #21 Gepost op: september 25, 2011, 20:37:31 »
Merci.

Nog 1 ding: Ik vraag enkel maar dat men ook de kalender eens regelmatig updated en leest zodat we mekaar niet in de weg lopen of anderen stokken in de wielen steken. Ik heb het al eens eerder in een ander topic gezegd: Overleg en samenwerking is belangrijker.
Dus kan men in vredesnaam met de personen/verantwoordelijken niet eens samenzitten en de data nog eens goed bekijken voor een tornooi of wat dan ook dat kan verdeeld worden onder elkaar? Op deze manier komen we nergens. We willen toch onze sport promoten???

Offline Abio

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 220
  • Karma: +0/-0
  • Club: Thurston
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #22 Gepost op: september 25, 2011, 20:49:30 »
overleg en samenwerking zijn idd belangrijk, maar er wordt hier op poolbe tegenwoordig zoveel met spek geschoten, dat er enkel nog vet overblijft, er kan ook altijd iets vermeld worden, i.p.v. ineens de vinger te wijzen, heel deze discussie is daar een bewijs van. zal volgende keer dat er een data gewijzigd moet worden, eerst alle topic afgaan, maar had deze echt over het hoofd gezien.
en geef ons als nieuw bestuur aub ook de kans om de dingen recht te zetten die in't verleden fout liepen. en wij maken nog fouten, maar wie maakt die niet? iedereen bij mijn weten maakt wel eens een fout he. want MISTER NOBODY bestaat volgens mij niet  :)
Sportverantwoordelijke Thurston
bestuur PBB

Offline Lionheart

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 70
  • Karma: +0/-0
  • Be Cool, Play pool
  • Club: De Ivoren Bal, Assenede
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #23 Gepost op: september 25, 2011, 21:34:18 »
Ok, laat niet gezegd worden dat ik niemand de kans geef. Dat er fouten worden gemaakt, daar kan ik inkomen. Zelfs ik maak ook weleens fouten en dat geef ik grif toe. Indien ik hierbij op iemand zijn tenen getrapt hebt, dan excuus aan degene. Maar ik blijf erbij: Overleg en samenwerking.
Laten we er nu maar over ophouden anders blijven we bezig. Voor mij is dit nu gesloten zaak.

Offline Abio

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 220
  • Karma: +0/-0
  • Club: Thurston
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #24 Gepost op: september 25, 2011, 21:39:51 »
zo denk ok er ook over
Sportverantwoordelijke Thurston
bestuur PBB

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #25 Gepost op: september 27, 2011, 21:09:25 »
Affiche van PBOV on tour is toegevoegd in topic !
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline cd25

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #26 Gepost op: oktober 16, 2011, 12:06:04 »
Het is hier toch altijd iets he , dan ist dit en dan dat  ^_^ :rolleyes:

Mensen hebben nog altijd de keuze he en zijn er 2 tornooien op 1 dag ja dan moete ze kiezen he ,zo simpel is da he . niets ergs voor u druk in te maken . Het is maar een hobby he mannekes  :D :D :D

The Rocket

  • Gast
Re:Datums POV : Team day, POV on tour & Provinciale kampioenschappen
« Reactie #27 Gepost op: oktober 16, 2011, 14:55:04 »
Voor de uitbaters is het anders GEEN hobby zenne , en daar gaat het toch om vooral hier want als uitbaters hun tafels moeten blijven gratis weggeven voor toernooien die nauwelijks bezet zijn ( omdat er teveel op dezelfde datums vallen )  tja dan blijven diezelfde uitbaters het ook niet meer pikken ,

snapt ge het nu of moet ik er een tekeningske bij maken misschien ?