Auteur Topic: Extra voorronde BK 9-ball 2014  (gelezen 12028 keer)

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Gepost op: januari 12, 2015, 13:17:01 »
Wegens omstandigheden is er een extra voorronde voor het BK 9-ball ingevoerd. Deze komt in de plaats van de pre-final, op zaterdag 17/1 in Thurston, Wilrijk.

Iedereen kan zich dus nog plaatsen!!  :)

Inschrijven op voorhand kan via de website: http://www.p-b-b.be/inschrijven.html
« Laatst bewerkt op: januari 12, 2015, 13:20:03 door Edu »

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #1 Gepost op: januari 12, 2015, 15:58:47 »
Voorlopig nog maar 2 spelers vooraf ingeschreven. Er moeten toch nog spelers zijn die zin/tijd hebben in een leuk tornooitje op supertafels? En je kan je nog plaatsen ook voor een 2de GRATIS tornooi de dag erna  :ok: 

Bijkomende redenen: je steunt de poolsport in België en zorgt er mee voor dat onze talenten en toppers ons landje kunnen gaan verdedigen op het EK!


Offline RSCA HOOLIGAN

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 63
  • Karma: +0/-0
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #2 Gepost op: januari 12, 2015, 20:41:24 »
het gaat precies van kwaad naar erger !!!
Hoeveel spelers in totaal hebben zich nu voorlopig al geplaatst voor dit BK ?

Offline Wizard

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 213
  • Karma: +0/-0
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #3 Gepost op: januari 12, 2015, 21:08:16 »
3+5 geplaatst zonder te spelen en 6 nog es van de 10 die er waren  :ok:

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #4 Gepost op: januari 13, 2015, 09:23:00 »
Momenteel staan er 5 spelers vooraf ingeschreven in Thurston, vooraf inschrijven : € 5 korting op het inschrijvingsgeld (€ 20 ipv € 25)!!
« Laatst bewerkt op: januari 15, 2015, 21:30:58 door Edu »

Offline themagicpoolplace

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 341
  • Karma: +0/-0
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #5 Gepost op: januari 16, 2015, 09:42:52 »
Vorig jaar had karl boven de 100 inschrijvingen voor het bk zie nu eens,neem eens 20 euro maal 100=2000. Voor mij moet het in neerpelt zijn als je een mooi bk wilt en per bk 1000 euro prijzengeld per dicipline en 1000 naar de bond lijkt mij fair en die ranking gedoe is ook done als er niks meer te verdienen valt blijven de goeie spelers weg.
Nu hebben jullie 30 inschrijvingen maal 15 of 20 is ook geene vette kwa inkomsten en geen prijzenpot,geen uitstraling,geen livescore,geen streaming,geen sponsors jammer jammer
Ik hoop dat het bestuur echt eens wakker wordt en meegaat met zijn tijd gr noel

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #6 Gepost op: januari 16, 2015, 12:07:22 »
Vorig jaar had karl boven de 100 inschrijvingen voor het bk zie nu eens,neem eens 20 euro maal 100=2000. Voor mij moet het in neerpelt zijn als je een mooi bk wilt en per bk 1000 euro prijzengeld per dicipline en 1000 naar de bond lijkt mij fair en die ranking gedoe is ook done als er niks meer te verdienen valt blijven de goeie spelers weg.
Nu hebben jullie 30 inschrijvingen maal 15 of 20 is ook geene vette kwa inkomsten en geen prijzenpot,geen uitstraling,geen livescore,geen streaming,geen sponsors jammer jammer
Ik hoop dat het bestuur echt eens wakker wordt en meegaat met zijn tijd gr noel

Die 100 deelnemers was eenmalig. We hebben het bekeken en het was gemiddeld 75 in 2013.

Livescores streaming was er ook niet altijd in 2013, meestal niks. PBB heeft dit al besproken en bekeken, dit staat al op de planning indien haalbaar.

Neerpelt is altijd een optie. Dit is iets wat de regio waar een voorronde of eindronde gepland is, zelf aanbrengt. Nu was Bonaparte voorgedragen.

Voor een BK is er geen prijzengeld voorzien, enkel voor de rankings. Dit kan eventueel nog herbekeken worden.

Er zijn reeds contacten met sponsors én ook al mondelinge overeenkomsten. Daar is PBB dus ook mee bezig.

PBB bestaat nu uit mensen van alle regio's, die voor het merendeel ook in de regionale besturen zitten. Er wordt zeer veel tijd en moeite gestoken om een degelijk beleid te voeren. Niet alle beslissingen zijn een succes geweest, maar er wordt zeker aan gewerkt en bijgestuurd.

PBB staat open voor alle opmerkingen, voorstellen, ideeën van spelers en ook niet-spelers, maar we krijgen er zo goed als geen. Zo is het niet eenvoudig om te weten wat we moeten doen om meer volk te krijgen natuurlijk. Veel spelers die nu wel deelnemen begrijpen zelf ook niet dat er niet meer volk komt. Meer volk = meer middelen als bond = meer opties zoals livestream, livescoring, meer prijzengeld, meer bijdrage voor afvaardigingen, meer sponsors,...

Misschien moet je eens op een vergadering langskomen om wat tips te geven en wat mee te werken aan het poolgebeuren? De beste stuurlui staan immers aan wal ;) Altijd welkom! :)
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2015, 15:17:38 door Edu »

Offline Pinoy

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 57
  • Karma: +0/-0
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #7 Gepost op: januari 16, 2015, 16:52:25 »
John roels en luisito cruz mag erbij

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #8 Gepost op: januari 16, 2015, 16:59:59 »
John roels en luisito cruz mag erbij

:ok:

Schrijven jullie ook nog even in via de website (http://www.p-b-b.be/inschrijven.html) als dat nog niet gebeurd is natuurlijk :)


Offline Sportbestuur PBB

  • Bestuur PBB
  • 2 Ball
  • *
  • Berichten: 15
  • Karma: +0/-0
    • Pool Billiard Belgium
  • Club: Q Ball
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #9 Gepost op: januari 16, 2015, 17:00:32 »
Inschrijvingen genoteerd !

Offline Sportbestuur PBB

  • Bestuur PBB
  • 2 Ball
  • *
  • Berichten: 15
  • Karma: +0/-0
    • Pool Billiard Belgium
  • Club: Q Ball
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #10 Gepost op: januari 16, 2015, 17:08:22 »
@ Noel

Het bestuur van PBB geeft je de volledige vrijheid om het volgende BK te organiseren en in te richten.
Het dient dan wel te gebeuren met een prijzenpot van 1.000,- euro, de benodigde uitstraling, livescore, livestream en sponsors.
Inschrijvingen aan 20,- euro per speler.

Voor de overblijvende 1.000,- euro zorgen wij voor jou dan voor een wildcard op het komende EK.



Offline Slikkah

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 39
  • Karma: +0/-0
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #11 Gepost op: januari 16, 2015, 17:49:47 »
Ik denk dat het bestuur eerlijk gezegd nog steeds op de goeie weg is momenteel, de laatste wijzigingen aan de BK's nu toont echt wel dat er word geluisterd naar de spelers en ontvangen feedback & kritiek.
ik denk dat het momenteel vooral minder volk trekt omdat deze BK's eigenlijk vooral bedoeld zijn om de EK gangers te bepalen, ik ben er vrij zeker van zodra iedereen weer met een 0 begint vanaf de nieuwe rankings, er stelselmatig meer en meer volk terug gaat meedoen, er zullen nu ongetijwfeld spelers zijn die momenteel het "nut" niet inzien of de zin niet hebben om tijd te spenderen en te spelen voor punten die toch terug verdwijnen, dit in combinatie met geen prijzengeld zal voor velen ( misschien begrijpelijk ) wel deze beslissing voortbrengen, al vind ik een BK toch nog altijd (persoonlijk) eerder een prestige tornooi, maar in deze tijd, zoals Noël aanhaalt, is prijzengeld toch altijd leuk meegenomen en een extra motivatie voor velen, als het dan allemaal ook wat professioneler word gebracht met livestreams etc is dat allemaal knap natuurlijk maar daarom niet even makkelijk om zoiets "snel" op te lossen of te brengen, qua uitstraling geven zo'n dingen natuurlijk wel extra uitstraling, maar zo'n dingen kosten tijd, lobbywerk en hoogstwaarschijnlijk wat extra kosten.
Anyway, zodra de BK's voorbij zijn, kan de bond pas echt beginnen "bouwen" , communicatie is zéér belangrijk en dat is in deze bond toch wel ruim aanwezig vind ik.

grtz,
Andy
« Laatst bewerkt op: januari 16, 2015, 17:56:31 door Slikkah »

Offline themagicpoolplace

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 341
  • Karma: +0/-0
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #12 Gepost op: januari 16, 2015, 18:23:37 »
Geef alleen maar tips en ik ben speler een vrije speler,de rest is aan jullie dat ek intressert mij niet
Maar doe zo verder jullie zijn goed bezig gr

Offline themagicpoolplace

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 341
  • Karma: +0/-0
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #13 Gepost op: januari 16, 2015, 18:26:21 »
Ward vraag eens rond vroeger in assenede boven de 100 voorronde meer dan eens en dan deed rene alles zelf

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: Extra voorronde BK 9-ball 2014
« Reactie #14 Gepost op: januari 16, 2015, 19:24:55 »
Ward vraag eens rond vroeger in assenede boven de 100 voorronde meer dan eens en dan deed rene alles zelf

Dat is wat voor mijn tijd vrees ik. Maar ook niet vergeten dat het aantal spelers serieus gedaald is. Er zijn momenteel maar zo'n 250 aangesloten leden in België! Dat kan niet enkel door een nationale bond 'opgelost' worden, de regionale besturen én clubs hebben hier ook een rol in. Hoe meer leden, hoe meer er zullen spelen op rankings en bk's.