Auteur Topic: Europees Kampioenschap Jeugd !!!  (gelezen 10731 keer)

Offline Wizard

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 213
  • Karma: +0/-0
Re: Europees Kampioenschap Jeugd !!!
« Reactie #30 Gepost op: augustus 02, 2013, 10:16:23 »
en 1-6 den boot in tegen diezelfde Duitse waar ze 8ball finale tegen verloren heeft ...

jammer jammer , toch gouden en zilveren medaille behaald in de 2 andere disciplines !!! proficiat!!!!!
« Laatst bewerkt op: augustus 02, 2013, 10:23:17 door Wizard »

Offline THURSTON

  • 6 Ball
  • ******
  • Berichten: 489
  • Karma: +0/-0
  • THURSTON,DE PLACE TO BE. WWW.THURSTON.BE
  • Club: Thurston
Re: Europees Kampioenschap Jeugd !!!
« Reactie #31 Gepost op: augustus 02, 2013, 10:20:08 »
Kamila 6 - 1 Verloren , jammer .
Te veel missers en dat werd afgestraft.
Toch alweer knappe prestatie van haar .
Voor de jeugd zit het er op , dus nu supporteren voor de oude garde .
Alvast succes toegewenst he' mannen .
Julien. :ok: :ok: :ok:
Your'e not playing against your apponent but against the balls.

The Rocket

  • Gast
Re: Europees Kampioenschap Jeugd !!!
« Reactie #32 Gepost op: augustus 02, 2013, 22:00:18 »
ai de zusjes tegen mekaar en Robin heeft een taaie want Van Lierop is volgens mij goed voor minstens 1 medaille , speelde 49e plaats op eurotour onlangs , zéér sterke speler !!!

S6 aan alle 4 & kick some ass please en vooral enjoy it off course !!!

Van Lierop dus 2x goud achteraf gezien nu ... , die jongen maakt enorm snel progressie de laatste jaren en ik verwacht nog wat van hem op heren niveau ooit ook ...

Bij deze wil ik iedere jeugdspeler feliciteren met zijn/haar prestaties , 3 medailes , van elk kleurtje één is een zéér knap resultaat en de broertjes hebben enorm veel ervaring opgedaan wat hun verder zal helpen in hun poolleven ongetwijfeld , beide hebben zeker ook goede matchen gespeeld en potentieel getoond , chapeau aan alle 4 dus en nu supporteren voor oudjes Johnny , Pascal  & Kurtje , sterk drietal en ik hoop dat ze met de teams er drie op een rij van kunnen maken en wederom op dat podium kunnen geraken , S6 heren !!!