POV vergadering 17.07.2011 Arena, Gent
Verslag :
Aanwezige Bestuurleden : Anthony Van Loocke – Noël Bruynooghe – Sandra Vanden Broecke
Afwezig : Bart Coppens – Patrick Albrecht – Luc Behiels
Op aanvraag van BPBF/VPBF is er een POV vergadering.
Aanwezige lokalen en afgevaardigden :
Arena -- Timm Kolsch *
De ivoren bal – Eddy Vanden Broecke *
Camarque – De Cubber Siegfried*
De witte molen – De prins Glenn *
Westbury – afwezig
DoPolo – Dousselaere Mario *
Afwezig lokaal : The New Crucible
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Bespreking nationale licenties
Nationale licentie :
Lidgeld
165 Euro per ploeg voor 5 licenties ( 20euro beker + 20euro competitierecht )
75 Euro clubbijdrage
1 ploeg = 240euro * 2 ploegen = 405euro
Stemming voor/tegen dat alle spelers aansluiten bij POV een BPBF/VPBF licentie zal moeten nemen
Voor : Arena – Ivoren Bal – Camarque – DoPolo
Tegen : De Witte Molen
Resultaat : 4 voor – 1 tegen
Bij deze is de stemming goedgekeurd en zal vanaf het seizoen 2011-2012 alle spelers van POV een BPBF/VPBF licentie zan moeten nemen
-------------------------------------------------------------------------------------------
Pauze
Discussie punt ivm bestuursleden
Stemming voor/ tegen het ontslag van het volledige bestuur
Voor : Arena – De Ivoren Bal – Camarque – Dopolo
Tegen : De Witte Molen
Resultaat : 4 voor – 1 tegen
Bij deze is de stemming goedgekeurd dat het volledige bestuur van POV ontslagen is.
Herkiezing nieuw bestuur
1. Voorzitter : Anthony Van Loocke – Alle stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 4 voor - 1 tegen
2. Secretaris : Joeri Van den Broecke - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 4 voor - 1 tegen
3. Penningsmeester : Joost Vandevoorde – Anthony Van Loocke – Joeri Van Den Broecke - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor
4. Ondervoorzitter : De prins Glenn - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor
5. PR : Timm Kolsch - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor
6. Clubafgevaardige : Sandra Vanden Broecke - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor
7. Sportleider & jeugdwerking : Tom D’haeseleer - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor
8.
Bij deze is het volledig nieuw bestuur verkozen en goedgekeurd door alle stemgerechtigden die aanwezig zijn.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Varia
Bestuursleden juist verkozen samenkomst bespreken volgende stappen opstarten nieuw seizoen? Wanneer?
Volgende spelersvergadering 27/28 augustus voor de competitie om alle papieren en dergelijke mee te delen. Dit zal samen met de POV team day gedaan worden. Dat zal doorgaan in Q ball, Schendelbeke met een BBQ. Prijs zal nog meegedeeld worden maar dat zal +- 15euro de man zijn
Nieuwe lokalen :
Zoals al aangehaald zal Q ball mss met een nieuwe club beginnen. En hopelijk zullen ze 1 ploeg aan POV willen aansluiten.
De Ploeg in Gent aan de Minard zal al zeker 1 ploeg inschrijven in POV. Dankzij Eddy VDB
Bubbles in Eeklo zal ook een nieuw lokaal zijn. Waar Anthony gaat spelen.
The new crucible zal hoogstwaarschijnlijk geen ploeg meer hebben voor POV.
En we zijn nog op naar nieuwe lokalen dat we deze zomer zullen bezoeken met Noel, Tom, Joeri Sandra & Tom
Als je lokalen weet met pooltafels zelfs 1 laat ons iets weten. We zullen deze spoedig een bezoekje brengen
POV competitie ?
Hoeveel ploegen zullen er deelnemen. 1 reeks of 2 reeksen en de start van het nieuwe seizoen?
We zullen proberen de competitie te laten starten 7/8 september.
Het hangt af van hoeveel ploegen er zullen inschrijven.
De competitie zal hoogstwaarschijnlijk een Heen/terug/heen ronde gespeelt worden.
Er worden geen matchen uitgesteld; Indien dit wel gebeurd, zal dit moeten aangevraagd worden bij de competieleider, nl …………………………..
Dit om spelers zoveel mogelijk competitie matchen te laten spelen, je betaald er ook natuurlijk voor.
De competitie zal duren tot +- midden april ? dit hangt natuurlijk af van hoeveel ploegen .
1 ploeg kan maximum uit 10 spelers bestaan. Met een minimum van 3 spelers.
Het is 25 Euro per licentie dat je bij vraagt bovenop je 5 spelers.
POV bekercompetitie ?
Dit zal terug tussen de regulaire competitie gespeelt worden.
1. Of we spelen een thuis & uitmatch in een DKO systeem maar dan zal de regulaire competitie enkel heen & terug ronde gespeelt worden.
2. DKO systeem maar afgespeelt in 1 match dan zal de regulaire competitie H/T/H gespeelt worden.
De bekercompetitie zal 3 * 8 ball & 3 * 9 ball race to ?
Er word niet meer geopteerd voor 4 spelers. Je moet aantreden met minumum 3 spelers. Dit zal ook toegepast worden op de BK teams & simonis cup.
POV on tour :
Deze zal zoals altijd terug doorgaan.
Alle maanden zal er 1 pov on tour doorgaan.
Iedereen mag meedoen. De datums zullen op de volgende vergadering gezegd worden.
Het eindtornooi zal niet gespeeld worden zoals in De witte molen. Dit was geen goed systeem.
Hoe dat we het eindtornooi zullen doen zullen we nog bespreken en op de volgende vergadering gezegd en met jullie goedkeuring word dit niet meer veranderd zoals eerder Patrick al altijd gedaan heeft met zijn eigen goesting om altijd vroeg gedaan te hebben
Alles zal besproken op de volgende bestuursvergadering, datum moet nog overlegd worden met de bestuursleden. Dit zal voor 10 augustus zijn.
Ik dank iedereen voor jullie aanwezigheid