Auteur Topic: Spoedvergadering 17.07.2011 * Verplicht voor alle clubs *  (gelezen 2669 keer)

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Spoedvergadering 17.07.2011 * Verplicht voor alle clubs *
« Gepost op: juli 11, 2011, 12:35:08 »
Hi,
 
op zondag 17.07.2011 is er een clubvergadering.

 

Dit is een verplichte vergadering voor alle clubs.

Deze vergadering is nodig voor een betere toekomst van de poolsport.
 
1. gaan we akkoord met BPBF/VPBF voorwaarden ?
2. herkiezing nieuw bestuur/behoud bestuur
3. voorstellen nieuwe lokalen.
4. POV kas.
 
Iedere aangesloten club is verplicht om minimum 1 bestuurslid af te vaardigen.
Als een bestuurslid niet aanwezig kan zijn, dan mag 1 speler van zijn club met toestemming van het bestuurslid ook stemmen.
 
Lokalen dat aanwezig moeten zijn :
 
The new crucible ( Deinze )
DoPolo ( Tielt )
Arena ( Gent )
De ivoren bal ( Assenede )
Westbury ( Sint-Niklaas )
De witte molen ( Sint-Niklaas )
Camarque ( Geraardsbergen )
 
Waar :
 
Arena
Zwijnaardsesteenweg 217
9000 Gent
 
om 19u
 
Ik zal iedere speler op de hoogte houden van deze vergadering via sms.
 
groetjes Anthony
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Re:Spoedvergadering 17.07.2011 * Verplicht voor alle clubs *
« Reactie #1 Gepost op: juli 18, 2011, 20:44:15 »
POV vergadering 17.07.2011                     Arena, Gent

Verslag :

Aanwezige Bestuurleden : Anthony Van Loocke – Noël Bruynooghe – Sandra Vanden Broecke

Afwezig : Bart Coppens – Patrick Albrecht – Luc Behiels

Op aanvraag van BPBF/VPBF is er een POV vergadering.

Aanwezige lokalen en afgevaardigden :

Arena  -- Timm Kolsch *
De ivoren bal – Eddy Vanden Broecke *
Camarque – De Cubber Siegfried*
De witte molen – De prins Glenn *
Westbury – afwezig
DoPolo –  Dousselaere Mario *

Afwezig lokaal : The New Crucible
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Bespreking nationale licenties

Nationale licentie :

Lidgeld

165 Euro per ploeg voor 5 licenties ( 20euro beker + 20euro competitierecht )
75 Euro clubbijdrage
1 ploeg = 240euro * 2 ploegen = 405euro

Stemming voor/tegen dat alle spelers aansluiten bij POV een BPBF/VPBF  licentie zal moeten nemen

Voor : Arena – Ivoren Bal – Camarque – DoPolo
Tegen : De Witte Molen

Resultaat :  4 voor – 1 tegen

Bij deze is de stemming goedgekeurd en zal vanaf het seizoen 2011-2012 alle spelers van POV een BPBF/VPBF licentie zan moeten nemen
-------------------------------------------------------------------------------------------
Pauze

Discussie punt ivm bestuursleden

Stemming voor/ tegen het ontslag van het volledige bestuur

Voor : Arena – De Ivoren Bal – Camarque – Dopolo
Tegen : De Witte Molen

Resultaat : 4 voor – 1 tegen

Bij deze is de stemming goedgekeurd dat het volledige bestuur van POV ontslagen is.

Herkiezing nieuw bestuur

1.   Voorzitter : Anthony Van Loocke – Alle stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd  : 4 voor - 1 tegen

2.   Secretaris : Joeri Van den Broecke - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 4 voor -  1 tegen

3.   Penningsmeester : Joost Vandevoorde – Anthony Van Loocke – Joeri Van Den Broecke - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor

4.   Ondervoorzitter : De prins Glenn - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor

5.   PR : Timm Kolsch - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd :  5 voor

6.    Clubafgevaardige : Sandra Vanden Broecke - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor

7.   Sportleider & jeugdwerking : Tom D’haeseleer - stemgerechtigden die aanwezig waren hebben gestemd : 5 voor

8.   
Bij deze is het volledig nieuw bestuur verkozen en goedgekeurd door alle stemgerechtigden die aanwezig zijn.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Varia

Bestuursleden juist verkozen  samenkomst bespreken volgende stappen opstarten nieuw seizoen?  Wanneer?

Volgende spelersvergadering 27/28 augustus voor de competitie om alle papieren en dergelijke mee te delen. Dit zal samen met de POV team day gedaan worden. Dat zal doorgaan in Q ball, Schendelbeke met een  BBQ. Prijs zal nog meegedeeld worden maar dat zal +- 15euro de man zijn

Nieuwe lokalen :

Zoals al aangehaald zal Q ball mss met een nieuwe club beginnen. En hopelijk zullen ze 1 ploeg aan POV willen aansluiten.
De Ploeg in Gent aan de Minard zal al zeker 1 ploeg inschrijven in POV. Dankzij Eddy VDB
Bubbles in Eeklo zal ook een nieuw lokaal zijn. Waar Anthony gaat spelen.
The new crucible zal hoogstwaarschijnlijk geen ploeg meer hebben voor POV.

En we zijn nog op naar nieuwe lokalen dat we deze zomer zullen bezoeken met Noel, Tom, Joeri Sandra & Tom
Als je lokalen weet met pooltafels zelfs 1 laat ons iets weten. We zullen deze spoedig een bezoekje brengen

POV competitie ?

Hoeveel ploegen zullen er deelnemen. 1 reeks of 2 reeksen en de start van het nieuwe seizoen?
We zullen proberen de competitie te laten starten 7/8 september.
Het hangt af van hoeveel ploegen er zullen inschrijven.
De competitie zal hoogstwaarschijnlijk een Heen/terug/heen ronde gespeelt worden.
Er worden geen matchen uitgesteld; Indien dit wel gebeurd, zal dit moeten aangevraagd worden bij de  competieleider, nl …………………………..
Dit om spelers zoveel mogelijk competitie matchen te laten spelen, je betaald er ook natuurlijk voor.
De competitie zal duren tot +- midden april ? dit hangt natuurlijk af van hoeveel ploegen .
1 ploeg kan maximum uit 10 spelers bestaan. Met een minimum van 3 spelers.
Het is 25 Euro per licentie dat je bij vraagt bovenop je 5 spelers.

POV bekercompetitie ?

Dit zal terug tussen de regulaire competitie gespeelt worden.

1.   Of we spelen een thuis & uitmatch in een DKO systeem maar dan zal de regulaire competitie enkel heen & terug ronde gespeelt worden.
2.   DKO systeem maar afgespeelt in 1 match dan zal de regulaire competitie H/T/H gespeelt worden.
De bekercompetitie zal 3 * 8 ball & 3 * 9 ball race to ?
Er word niet meer geopteerd voor 4 spelers. Je moet aantreden met minumum 3 spelers. Dit zal ook toegepast worden op de BK teams & simonis cup.

POV on tour :

Deze zal zoals altijd terug doorgaan.
Alle maanden zal er 1 pov on tour doorgaan.
Iedereen mag meedoen. De datums zullen op de volgende vergadering gezegd worden.
Het eindtornooi zal niet gespeeld worden zoals in De witte molen. Dit was geen goed systeem.
Hoe dat we het eindtornooi zullen doen zullen we nog bespreken en op de volgende vergadering gezegd en met jullie goedkeuring word dit niet meer veranderd zoals eerder Patrick al altijd gedaan heeft met zijn eigen goesting om altijd vroeg gedaan te hebben

Alles zal besproken op de volgende bestuursvergadering, datum moet nog overlegd worden met de bestuursleden. Dit zal voor 10 augustus zijn.

Ik dank iedereen voor jullie aanwezigheid
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider