Auteur Topic: POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL  (gelezen 5216 keer)

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Gepost op: maart 15, 2011, 13:12:12 »
Hi,

op 7 mei zal er een POV vergadering plaatsvinden voor alle spelers/bestuursleden van OVL.

details volgen nog !
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline den davy

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 3
  • Karma: +0/-0
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #1 Gepost op: april 03, 2011, 10:42:36 »
Hey Anthony, Tis dan toch de finales van de beker POV

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #2 Gepost op: april 03, 2011, 17:17:07 »
er zijn inderdaad de bekerfinale POV,
« Laatst bewerkt op: april 12, 2011, 20:36:20 door anthony »
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline joeri

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 18
  • Karma: +0/-0
  • Club: ivoren bal assenede
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #3 Gepost op: april 12, 2011, 18:18:46 »
zou het niet mogelijk zijn om ergens maakt niet uit waar de juiste stand terug te vinden de site is al maanden niet in orde pffffffffffffff ne mens word daar koekkoek van   :devil:

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #4 Gepost op: april 19, 2011, 14:02:03 »
Vergadering voor alle spelers en bestuursleden van Oost-Vlaanderen zal doorgaan in Pool Fiction, Sint-Niklaas.
We zullen starten met de vergadering rond 18u.
Gelieve zo veel mogelijk spelers en bestuursleden uit te nodigen uit je club.
De afwezigen hebben ongelijk
Als je nog vragen of wil iets iets veranderen aan ons systeem.
Laat het ons dan zo snel mogelijk iets weten.
Stuur mij een mailtje aub voorzitter@live.be met je voorstellen of vragen.

uwe voorzitter POV
« Laatst bewerkt op: april 19, 2011, 14:04:17 door anthony »
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline themagicpoolplace

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 341
  • Karma: +0/-0
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #5 Gepost op: mei 07, 2011, 22:33:33 »
HOPELIJK GAAT TEAMDAY TERUG DOOR IN DOPOLO :ok:,LEKKER ETEN GEZELLIG VEEL RUIMTE EN GOEIE TAFELS EN ALTIJD LEUK DAAR GR

Offline themagicpoolplace

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 341
  • Karma: +0/-0
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #6 Gepost op: juli 02, 2011, 12:31:42 »
WANNER GAAT ER EINDELIJK EENS EEN VERGADERING KOMEN VOOR HET BESTUUR EN DE SPELERS,IK HOOR ALLERLEI GERUCHTEN OVER NIEUWE FORMATS EN IDEEN VAN HET BESTUUR.ZE HEBBEN AL ANTHONY BUITENSPEL GEZET OP EEN LAFFE MANIER.ALS DE SPELERS NIKS DOEN DAN WORDT ER VOLGEND JAAR EEN DRAMA, MET DIT BESTUUR TERUR NAAR CAFEPOOL OP 1 TAFEL EN ALLEEN NOG 8 BALL WANT ER ZIJN BIJNA GEEN CLUBS MEER IN OOST VL.HOE KOMT DIT?
SIMPEL ALS ZE NIET ZOEKEN NAAR NIEUWE CLUBS OF BESTAANDE CLUBS DIE ER WEL ZIJN DAN HOUD HET OP,GRAAG WAT DIUDELIJKHEID VAN HET BESTUUR WANT EERLIJK JULLIE HEBBEN ER EEN ZOOITJE VAN GEMAAKT VAN DE JAAR ALLEEN POV ON TOUR WAS BELANGRIJK IK HOOP DAT ALLE SPELERS VAN OOST VL EENS GOED NADENKEN EN DIT ALLEMAAL NIET MEER HOEFT TE PIKKEN GR NOEL

Offline cd25

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 53
  • Karma: +0/-0
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #7 Gepost op: juli 09, 2011, 10:06:53 »
ik weet ni wa da me de pool allemaal is ze , maar constant al die veranderingen  :brooding: ik heb toch mijn twijfels zenne , dermee gaan ik het eens een jaarke voor bekeken houden , we zullen het dan wel zien later . <_<

Offline patrickal

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 2
  • Karma: +0/-0
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #8 Gepost op: juli 10, 2011, 15:26:44 »
Beste Anthony, na je sms oproep aan onze leden, blijk je nog steeds te schitteren als tiran.
Ik heb geen behoefte om mijn persoonlijke levensgang aan u te verantwoorden. Wanneer ik in verlof ga, dat is mijn zaak.
Jij roept een vergadering samen zonder enig bestuurslid te raadplegen! Ook heb je eerder al de belofte gemaakt aan het BPBF/VPBF bestuur om in OVL geen regionele licenties meer uit te schrijven. Weerom zonder het OVL bestuur te raadplegen. Wat verwacht je nu, dat we al brave schaapjes blijven volgen? Aan jouw ultimatum om : of je volgt mij in de gedachte en mijn belofte aan het BPBF, of je stapt er uit, heb ik peersoonlijk geen boodschap. In OVL is er nu 2 jaar na elkaar grote chaos. Dit moet stoppen. Als onze organisatie als bestuur niet kan verbeteren, dan heeft dit geen zin. Je hoeft onze leden niet verder af te schudden. Iedere poolspeler heeft het recht om te kiezen wat hij of zj zal gaan doen. Is dat nu enkel de competitie spelen en/of ook de ranking en alle andere door het BPBF ingerichte tornooien of dergelijk te gaan spelen, het maat niks uit voor onze organisatie. Iedereen moet vrij zijn om die keuze te kunnen maken.
Voor het eerst en het laatst laat ik me verleiden om dit medium, POOLBE, te gebruiken. In onze regio moet de heibel en de onzekerheid stoppen of je gaat dezelfde gang op als er een aantal jaren is gebeurd in LPBF.
Volgens de laatste vergadering in Wilrijk, was de uitspraak om : als OVL verder wil met de regionale liceties, dat die dan maar een eigen organisatie moeten oprichten. GEKKENWERRK ! Hoe meer je alles gaat opsplitsen hoe minder er van organiseren overblijft. Wil je dat onze leden aandoen? Ga jij zeggen wie wat mag en niet mag doen als poolspeler?
Wat betreft de vergadering, 'k zal niet de enige zijn die in deze periode in verlof is! Maar onder druk van het BPBF moet deze veragedring zo snel mogelijk doorgaan. Je ziet maar, maar ik ga m'n verlof niet onderbreken voor uw vergadering.
Beste groeten, Patrick, nog steed tot nader order secretaris van BPBF-VPBF Oost-Vlaanderen en POV.

Offline mich

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 25
  • Karma: +0/-0
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #9 Gepost op: juli 10, 2011, 21:38:11 »
Mag ik nu ervan uitgaan dat de vergadering omtrent de POV een initiatief is van de voorzitter van ons verbond of is het een vergadering onder "curatele" van de bpbf en de voorzitter van de pov omtrent het al of niet verlenen van een licentie aan de Oost Vlaamse poolbond ?
Graag een duidelijke planning AUB. en liefst nog met duiding omtrent de vooropgestelde alternatieven.
Als het mogelijk is patrickal wil je mij eens je standpunten doorspelen op papier naar mij want de vergadering in Wilrijk  heeft bij mij voor nog meer onduidelijkheid geschapen .
Verder wens ik je alvast een aangename vakantie toe .

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #10 Gepost op: juli 11, 2011, 12:42:56 »
Ik geef hier als Voorzitter geen commentaar op Patrick Albrecht zijn uitlatingen.
Alles zal op de spoedvergadering gezegd worden.
Indien Patrick zijn eigen zin doet ivm POV dan zal POV niet meer erkend worden bij BPBF !
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline evolution

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 23
  • Karma: +0/-0
  • Club: de ivoren bal & life goes on (sportpub goes)
Re:POV vergadering op 07.05.2011 voor alles spelers van OVL
« Reactie #11 Gepost op: juli 11, 2011, 21:05:14 »
dit is nu de reden waarom ik in brabant speel en ik heb nog geen moment spijt van mijn transfer naar thurston!

ik hoop dat de competitie in OVL terug goed komt want om eerlijk te zijn het trekt op niks meer  :(

greetz evolution