Auteur Topic: voor we eraan beginnen ........  (gelezen 3550 keer)

Offline lovepool

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 3
  • Karma: +0/-0
voor we eraan beginnen ........
« Gepost op: november 02, 2013, 21:29:41 »
Hoi poolliefhebbers( sters),

Na 15 jaar poolen ( recreatief) op allerlei locaties , ondertussen doen de 3 zonen dit ook graag , en mijn vrouw is er ook gek van...........zijn we aan het kijken of we hier thuis niet eentje kunnen plaatsen.

De locatie : een kamer waar we in het midden nog 5 op 6 meter open hebben.
Wel op het 1e verdiep langs een trap :-(
Kan dit uberhaupt , qua installatie ......uitgaande van een 3 delige plaat ?

7, 8 of 9 feet .......... we kunnen maar 1 keer beslissen dus ik dacht 8 of 9 feet ( gezien dit de 2 prof. afmetingen zijn ????
Met misschien af en toe een toernooi mee te gaan doen in de toekomst , kunnen we best meteen op een prof. tafel beginnen , niet ?

Graag kies ik bij een dergelijke aankoop voor een degelijk produkt waar ik achteraf ook onderdelen voor kan kopen in een winkel " in de buurt ".
En als de tafel ooit weer verkocht(???) wordt , zou ik er graag één hebben die zich goed/makkelijk weer verkoopt.

Ik ben best wel handig en vind het niet erg om met zware dingen te sleuren............maar moet niet iemand die er ervaring mee heeft deze pool weer in elkaar steken en vooral er ineens een nieuw laken opleggen , rubbers , enz .... ? als ie dan toch uit elkaar is ?

Zijn er paticulieren die dit tegen correcte betaling doen ?

Ik denk dan om : bij een particulier een degelijke tafel te kopen , in overleg met diegene die deze weer zal installeren , zorgen dat ze hier geraakt , de stukken naar boven halen , in die vriendelijke persoon ze weer in elkaar laten steken.

Ik begrijp dat veel van deze vragen al naar voor zijn gekomen , heb ook al heel wat gelezen op dit forum ( en veel geleerd) , maar ik zou het waarderen als er toch een paar reacties komen van mensen die zich even over ons " ontfermen "  :hypo:

Verbeter mij graag , waar ik misschien de bal (  :P ) missla , dingen onderschat of overschat .

Dit alles zal zich afspelen regio Antwerpen .

Mensen die zich geroepen voelen te reageren , zichzelf of diensten of een pooltafel aan te bieden , zal ik daar graag oor naar hebben !

Mvg , Fam. Michielsen



Offline DHT

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 68
  • Karma: +0/-0
Re: voor we eraan beginnen ........
« Reactie #1 Gepost op: november 03, 2013, 09:17:16 »
Hallo..
Voor de tafel zouden we U Serge Das aanraden en als Antwerpse club Thurston.
Daar is de 10de November  een mooi b spelers (niet toppers) toernooi...daar gaan jullie vragen en  wensen... misschien deelname kunnen beantwoord worden.
Grtzzzz
« Laatst bewerkt op: november 03, 2013, 12:17:04 door DHT »

Offline THURSTON

  • 6 Ball
  • ******
  • Berichten: 489
  • Karma: +0/-0
  • THURSTON,DE PLACE TO BE. WWW.THURSTON.BE
  • Club: Thurston
Re: voor we eraan beginnen ........
« Reactie #2 Gepost op: november 03, 2013, 12:13:01 »
Tommeke het is 10 november ipv 10 oktober en bedankt om het aanprijzen van onze zaak.
Het was laat zeker  :D :D :beer: :beer: :ok: :ok:
Carole en Jul
Your'e not playing against your apponent but against the balls.

Offline lovepool

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 3
  • Karma: +0/-0
Re: voor we eraan beginnen ........
« Reactie #3 Gepost op: november 03, 2013, 15:17:52 »
Thx voor de reacties alvast .........eens kijken wat we op 10 nov. op de agenda hebben staan.