Auteur Topic: Nederlandstalig WPA poolspelregelboekje 2008 - 2012  (gelezen 2949 keer)

Offline Ray

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 4
  • Karma: +0/-0
    • http://www.miki-mezz-europe.com
Nederlandstalig WPA poolspelregelboekje 2008 - 2012
« Gepost op: januari 08, 2009, 18:41:56 »
http://www.knbb.nl/pool/116/nieuws/725/ ... gelboekje/
Alle actieve districten en regio's en enkele zaalhouders in Nederland en België zijn op de hoogte gebracht van de officiële uitgave van het Nederlandstalig WPA poolspelregelboekje 2008 - 2012. De meeste districten in Nederland hebben boekjes ontvangen en in samenwerking met de BPBF (Belgian Pool Billiard Federation) wordt België momenteel (op aanvraag) voorzien.
Voor info over deze boekjes kunt u contact opnemen met Jürgen Claes en/of Luc Van der Auwera.

Via districts-, regiovertegenwoordigers of lokaalhouders zou je een boekje moeten kunnen aanschaffen. De gebruikelijke speltypes komen aan bod: 8, 9 en 14/1, evenals 10-ball en one-pocket. Er zijn op 4 december 2008 twee 10-ball wijzigingen gepubliceerd op de WPA site en die kunnen volgend seizoen ingaan, dus mits een (lokaal) competitie reglement anders voorschrijft kunt u de spelregels van het boekje aanhouden. Het boekje is geaccordeerd door de WPA/EPBF.
De Engelstalige WPA rules and regulations gepubliceerd op de WPA site zijn te allen tijde bepalend.

Mocht u direct willen bestellen dan kan dat via Hugo Duivenvoorden: hcrduivenvoorden@gmail.com. De verzendkosten voor een enkel boekje zijn € 1,50 voor Nederland en € 2,50 voor België. Het boekje zelf kost 2 euro. Het beste is dus om je lokaalhouder of district te vragen een aantal boekjes af te nemen. Laat hem of haar bij Jürgen of Luc vragen naar de mogelijkheden.

Vanuit Nederland... Groet,
Ray Westdijk - medecoördinator WPA poolspelregelboekje 2008 - 2012

The Rocket

  • Gast
Re: Nederlandstalig WPA poolspelregelboekje 2008 - 2012
« Reactie #1 Gepost op: januari 08, 2009, 19:23:18 »
Heb dit boekje vorige week gekocht van Ray en ik moet zeggen dat het een perfecte neerzetting is van het reglement en ook met illustraties waar nodig.

Ik had met Dassie 2 weken terug toen hij een Mezz Cue teste en ik mijn nieuwe Mezz Cue wou uitproberen tijdens een 10ball partijtje een discussie , ik haalde het boekje erbij en wat bleek , binnen de minuut opheldering en kunnen vedere spelen.

Conclusie : DIT BOEKJE MET HET REGLEMENT IS EEN ABSOLUTE AANRADER  :!:   :!: