Auteur Topic: sponsers  (gelezen 13115 keer)

Offline Bicky

  • Global Moderator
  • 4 Ball
  • *******
  • Berichten: 176
  • Karma: +0/-0
  • Club: De Mambo
Re: sponsers
« Reactie #30 Gepost op: juni 16, 2009, 16:48:13 »
Danek,

Thanks maar ik zeg ook niet iets verkeerd denk ik, ik constateer enkel en ben al een beetje wijzer geworden:

1) Uiteraard speel je voor je land, dus een vlag van mijn land zal, neen MOET er opkomen, al zou ik dan nog liever een Vlaamse vlag er op zien (Voel me niet echt Belg de dag van vandaag), maar laat ons niet communautair doen :? Is iets totaal nieuws voor mij ... (Jurgen?)

3) Ik héb ook geen probleem met het logo in sé, wel met de beperking die mij zou worden opgelegd. Een beperking die kant nog wal raakt want je kan gemakkelijk 1 groter aantal emblemen en/of logo's van sponsors opstikken en/of plakken, na aanvraag bij de EPBF. Wat ik dan dusdanig een nutteloze beperking vind.
Dat het geen kakafonie moet worden daar ben ik volledig mee akkoord.
Daarom ook dat ik zei dat je eventueel je 'draft' van je shirt kan doormailen aan de EPBF ter goedkeuring.

Waar ik wél problemen mee heb, is dat als ze mij een verplichting zouden geven om het logo er op te plaatsen EN me vanuit de EPBF de beperking geven om maar 3 logo's op mijn polo of shirt te plaatsen, dan zal het desbetreffende logo dat me niets oplevert, er af gaan.
Als ik een contract afsluit met een sponsor, dan hoort die daarop te staan en niet iemand die me enkel en alleen maar afvaardigd. Anders zou IK wel eens gedagvaard kunnen worden door hén of kan zelfs mijn sponsor de EPBF of de BPBF dagvaarden onder het mom van broodroof.
Het zijn zulke pistes die me bezig houden.

Ik val hier niemand mee lastig denk ik met over die dingen na te denken. Het kan handig zijn voor anderen.
Nearly winning is always losing!

Offline Danek

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 6
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #31 Gepost op: juni 16, 2009, 17:05:00 »
Citaat van: "solartje"
grootte?

zijn er dan bepaalde afmetingen die gerespecteerd moeten worden?
plaatsing van de logo's?


Idd. grootte.

Dit is mij medegedeeld op de vergadering voor het ek. dat er een bepaalde grootte van logo's is. Daar zou je in principe niet boven mogen gaan. Kijk maar na bij de spelers met meerdere sponsors. Dat zijn ook allemaal kleine etiketten.

Offline solartje

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 127
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #32 Gepost op: juni 16, 2009, 17:11:31 »
kan iemand mij de juiste max afmetingen doorgeven?

(ps voor iemand het zich afvraagd, nee ik heb geen sponsers gevonden :p, maar de vaste sponserjacht is wel ingezet voor Kamila en wil toch even van alles op de hoogte zijn voor er contracten zouden getekend zijn.)

Aarzel dus niet mij bij te leren als er nog dingen zijn, waar ik rekening mee moet houden.

Offline Danek

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 6
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #33 Gepost op: juni 16, 2009, 17:12:00 »
Citaat van: "Bicky"
Thanks maar ik zeg ook niet iets verkeerd denk ik, ik constateer enkel en ben al een beetje wijzer geworden

Je hebt helemaal niks verkeerd gezegd hierover ik wou alleen maar mijn ervaring met je delen en de anderen hier.


2) Waarom moet de BPBF mij selecteren? Als ik op die 4de of 5de plaats terecht kom, dan heb ik toch recht op die EK-afvaardiging of niet soms?  Is iets totaal nieuws voor mij ... (Jurgen?)[/quote]



Stel dat je openstaande boetes heb of ergens een sanctie gekregen heb in de loop van het jaar dan kan de bond je selectie wijgeren. Niet dat er iemand zich hierin schuldig maakt maar blijkbaar is dit zo. Als ik verkeerd zou zijn sorry dan bij deze.



Citaat van: "Bicky"
3) Ik héb ook geen probleem met het logo in sé, wel met de beperking die mij zou worden opgelegd. Een beperking die kant nog wal raakt want je kan gemakkelijk 1 groter aantal emblemen en/of logo's van sponsors opstikken en/of plakken, na aanvraag bij de EPBF. Wat ik dan dusdanig een nutteloze beperking vind.
Dat het geen kakafonie moet worden daar ben ik volledig mee akkoord.
Daarom ook dat ik zei dat je eventueel je 'draft' van je shirt kan doormailen aan de EPBF ter goedkeuring.





Ik begrijp je hierin ook maar er zijn nu eenmaal reglementen zoals overal is en als EPBF deze hanteert moeten wij deze ook volgen hoe onredelijk dit voor u en miss ook anderen mag zijn.

Offline Danek

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 6
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #34 Gepost op: juni 16, 2009, 17:14:56 »
Citaat van: "solartje"
kan iemand mij de juiste max afmetingen doorgeven?


Ik heb dit gehoord van Dassie en van Pascal Budo waar dit ongeveer moet tussen liggen. Miss weet Anita dit ook wel. Hoop je hiermee te helpen. Kan je hun miss een pm sturen.

Offline Budo Pascal

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 79
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #35 Gepost op: juni 17, 2009, 08:18:59 »
afmetingen zijn

10 op 5 cm of diameter 10cm

maar heb al meerdere grotere gezien

mits aanvraag kun je een afwijking krijgen

deze zijn voor ek en wk

max 2 + land-logo of aanvragen voor meer

Offline anthony

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 237
  • Karma: +0/-0
  • Club: PBOV - Poolfactory ( Eeklo ) / PBK - De Ivoren Bal ( Assenede )
Re: sponsers
« Reactie #36 Gepost op: juli 06, 2009, 15:29:29 »
Zijn er max afmetingen als je een eurotour meedoet ?
Een wijs man zoekt het in zichzelf, de dwaas zoekt het in anderen.

www.PBOV.be
Secretaris / Penningmeester PBOV ( Poolbiljart Oost-Vlaanderen )
Nationale tornooileider

Offline Budo Pascal

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 79
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #37 Gepost op: juli 06, 2009, 20:35:19 »
neen 8)