Auteur Topic: sponsers  (gelezen 13097 keer)

RoelG

  • Gast
Re: sponsers
« Reactie #15 Gepost op: juni 15, 2009, 13:40:19 »
Spidie,

kan je het hier op het forum dan even uitleggen, want ik vond de opmerking van Bicky toch niet zo verkeerd... Alleen kon z'n taalgebruik een beetje deftiger  :)

En wat sponsors betreft: 'k heb hier zelf al een paar spelers gesponsord, rechtstreeks op hun rekeningnummer, als steun voor een EK of WK... Maar daar hoor je hier maar weinig over vertellen vind ik... Alsof het allemaal maar normaal is dat iedereen z'n beurs even opendoet...

Grts,

Roel

Offline Bicky

  • Global Moderator
  • 4 Ball
  • *******
  • Berichten: 176
  • Karma: +0/-0
  • Club: De Mambo
Re: sponsers
« Reactie #16 Gepost op: juni 15, 2009, 14:28:27 »
Wat zijn we hier allemaal nogal de moraalridders geworden, alsjeblieft.
Is er hier een ethische commisie al aanwezig?
Onderbouw dan u kritiek eh Spidie ipv u er u gemakkelijkheids halve vanaf te maken door te zeggen dat je het er zelfs niet meer over wilt hebben.
Moet ik voortaan mijn taal deftig houden? Tiens, ik heb nochthans niets onetisch, denigrerends of kwetsend gezegd met die zin. Misschien moet ik opteren voor 'Den boom in' of 'zak opblazen' de volgende keer, welke beide taalkundig allebei correct zijn.
Je komt hier al jaar en dag en hebt hier de ene scheldtirade na de andere meegemaakt, gelezen en goedkeurend toegelaten, en gaat mij een beetje op de vingers tikken omdat ik een waarheid als een koe zeg, die tevens nog eens de mening is van talloze anderen?
Beetje kort door de bocht niet?

Leg me maar eens uit waarom een speler een embleem van een federatie op zijn borst moet spelden als die federatie hem of haar niet tegemoet komt.
Dezelfde federatie die je voor alle kosten laat opdraaien hoopt dat je een prijsje pakt en zou dan nog een beetje leuker in de picture willen komen om dan netjes mee te profiteren van de nodige mediaaandacht waar ze ZELF niets heeft in te brokken gehad? KOM NOU!
Dit is geen aanval naar Jurgen Claes of andere mensen die in het bestuur zitten, de middelen om iedereen naar een EK te sturen EN volledig te bekostigen ZIJN er niet.
Maar ik heb daar dan ook maar 1 repliek voor : Quid Pro Quo!
If you scratch my back, i'll scratch yours.

Ik zal er wss nooit mee te maken krijgen, omdat ik voorlopig dat niveau nog niet haal, maar als het ooit zo zal zijn dan zal mijn vorige stelling nog altijd dezelfde zijn.
Ik zal nooit mijn land verloochenen omdat ze me ook afvaardigen, dus de vlag van mijn land waar ik voor uitkom zal er op komen, maar een embleem van een federatie die me niet steunt in mijn ambities komt er niet op.
Of ze dat nu willen of niet.
Nearly winning is always losing!

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #17 Gepost op: juni 15, 2009, 14:35:35 »
Ja, heel misschien dus dat taalgebruik  :shock:

En het logo...
Is een korte simpele uitleg voor.
Kunnen ze van de bond en de speler zelf niet langs om,
dit is van de EPBF uit,
je mag niet spelen op een EK, WK enz zonder het logo van je land.

En je volgende, over sponsoring...
volledig met je eens.
Daarom dat ik ook zelden of nooit hieraan mee doe ook niet, ben ik heel eerlijk in.
En, waarom ik hier ook nooit zelf iets gezet heb ook niet in die jaren...
al was dit dikwijls welkom geweest  :wink:

Bij deze...
ben 'k zelf off topic  8)

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #18 Gepost op: juni 15, 2009, 14:39:56 »
Bicky, als je er wss toch nooit mee te maken gaat krijgen,
waar maak je je dan druk over  :shock:

En voor de rest,
het waarom lees je in mij vorige post...

Offline Bicky

  • Global Moderator
  • 4 Ball
  • *******
  • Berichten: 176
  • Karma: +0/-0
  • Club: De Mambo
Re: sponsers
« Reactie #19 Gepost op: juni 15, 2009, 14:50:55 »
Bedankt voor je uiteenzetting Spidie.  :roll: ).
Wat dan gezegd van de broek van Armani die ik zou kunnen dragen, schoenen van Dr Martens en kousen van de Wibra. Moeten die er dan ook op?
Daarenboven komt dan nog eens een beperking van 3! sponsors die je - zoals Steve het zegt - belemmeren om je ECHT sponsors op te spelden ... ?
Ik ben akkoord dat je je 'druk' of hemd eventueel zou moeten laten goedkeuren door de bond, zodat het ook geen kakafonie komt, maar om een complete beperking op te leggen ... daar heb ik toch serieuze bedenkingen bij.

Inderdaad, Spidie, waarom zou ik er me mijn slaap voor hoeven te laten, ik krijg er waarschijnlijk toch nooit mee te maken, maar dat maakt het ook voor mij gemakkelijker om kritiek te kunnen spuien aangezien ik dan een objectieve kijk heb op die zaken en dus ook niet betrokken partij ben.
Nearly winning is always losing!

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #20 Gepost op: juni 15, 2009, 15:12:38 »
Bicky,
het je niet druk erover maken...
waren je eigen woorden hé, ik ging er maar op in.

Sponsoring en logo's,
bpbf is één, dat weet je, bula was toen een sponsor, dat weet ik, dus logisch ook dat die erop stond,
als jij sponsor wordt mag je er ook op, ist goe.

Beperking van 3 sponsors, dit is niet zo!
Voorbeeld staat in het begin van dit topic, en is niet alleen voor topspelers,
want ik heb zelf een bevestiging bij de epbf gekregen om er meerdere op te zetten, 2 jaar geleden al, je hoeft er alleen maar om te vragen.

En of je nu kritiek hebt of je er druk in maakt, helpen doet dit niet hoor Bicky, geloof me maar...

Offline Bicky

  • Global Moderator
  • 4 Ball
  • *******
  • Berichten: 176
  • Karma: +0/-0
  • Club: De Mambo
Re: sponsers
« Reactie #21 Gepost op: juni 15, 2009, 15:40:33 »
Waarom legt men er dan een beperking op bij de EPBF als je er toch meer mag aanvragen?
Handelen ze daar misschien met twee maten en twee gewichten?
Topspelers wel, anderen niet?
Ik vind dat toch maar vreemd hoor.
Nearly winning is always losing!

Offline solartje

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 127
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #22 Gepost op: juni 15, 2009, 20:01:00 »
Citaat van: "Bicky"
Waarom legt men er dan een beperking op bij de EPBF als je er toch meer mag aanvragen?
Handelen ze daar misschien met twee maten en twee gewichten?
Topspelers wel, anderen niet?
Ik vind dat toch maar vreemd hoor.

is ook mijn vraag.

Offline The Ghost

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 146
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #23 Gepost op: juni 15, 2009, 23:31:26 »
Bicky nu nóg niet geband?
Blijkbaar nemen ze me hier niet al te serieus... :roll:
What you put INTO The Game, is what you will get OUT of it...

Offline Spiderwoman

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 100
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #24 Gepost op: juni 16, 2009, 08:12:23 »
@Bicky en Solartje: Ik schreef het al meermaals, dit is niet alleen voor topspelers, dit is voor iedereen, dus lijkt het me ook niet dat ze handelen met twee maten en twee gewichten.

@Ghost:het is niet omdat ik mijn bericht aan Bicky na jouw post zette, dat het ook een reactie was op jou post. Ikzelf vond het erover, en handelde ook in mijn geweten ernaar.

Verder, voor mij is het klaar hier...
Zoals ik eerder al zei, kritiek hebben en je druk maken helpt nergens voor,
alles op een rijtje zetten wel.

Greetzz  :wink:

Offline Bicky

  • Global Moderator
  • 4 Ball
  • *******
  • Berichten: 176
  • Karma: +0/-0
  • Club: De Mambo
Re: sponsers
« Reactie #25 Gepost op: juni 16, 2009, 09:07:20 »
Citaat van: "Spiderwoman"
@Bicky en Solartje: Ik schreef het al meermaals, dit is niet alleen voor topspelers, dit is voor iedereen, dus lijkt het me ook niet dat ze handelen met twee maten en twee gewichten.
En ik schreef het ook al meermaals :
Waarom dan een beperking opleggen als er toch vrij mag aangevraag woren :roll:[/quote]
Spidie, wilt u deze oproerkraaier ook eens op zijn plaats zetten :mrgreen:  :twisted:
Nearly winning is always losing!

Offline X-man

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 42
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #26 Gepost op: juni 16, 2009, 10:35:50 »
Citaat van: "The Ghost"
Bicky nu nóg niet geband?
Blijkbaar nemen ze me hier niet al te serieus... :roll:  :lol:
Don't worry, it's only a poolmatch, just have fun!!!

Offline Waterdust

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 12
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #27 Gepost op: juni 16, 2009, 10:54:29 »
Citaat van: "X-man"
Citaat van: "The Ghost"
Bicky nu nóg niet geband?
Blijkbaar nemen ze me hier niet al te serieus... :roll:  :mrgreen:

Offline Danek

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 6
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #28 Gepost op: juni 16, 2009, 13:42:47 »
@ Bicky

Je speelt in Belgie pool hoewel de ranking alleen maar bestaat uit vlamingen en enkele walen en de mensen van Brussel uiteraard. We spelen allemaal met het doel ooit in de A ranking te geraken. Allé is toch mijn mening. Als je daar bent probeer je je uiteraard goed hoog op de ranking te zetten om dan eventueel indien het lukt je te kunnen plaatsen voor het EK. Sta je nu op 4 of 5 dan zegt het poolreglement dat je mee kan gaan maar dit (heb het zelf ook moeten betalen) voor eigen rekening.

Ten 1ste je vertegenwoordigt je land op het EK. Je speelt uiteraard ook voor je eigen belang om zo hoog mogelijk te eindigen.

Ten 2de wordt je uitgezonden door de BPBF want zij moeten u natuurlijk ook selecteren. ( zijn bepaalde regels die gevolgd moeten zijn dat jaar want ze kunnen de selectie wijgeren (niet dat dit al gebeurt is bij mijn weten!!!)). Lijkt mij dan ook logisch dat je het loge van de BPBF draagt ook al krijg je hier niets voor. Elk land draagt dit namelijk en heeft zijn bepaald logo.

Ten 3de wil je meer sponser is dit toch allemaal mogelijk. En het lijkt me heel logisch dat je je aan de voorgeschreven aantal houdt die de EPBF opstelt. Als dit er 3 zijn dan is dat zo. Maar er is niemand die je tegenhoud om aanvraag te doen bij de EPBF of dat er meerdere op komen te staan. Lijkt me ook logisch dat je hiervoor een aanvraag indient. Die sponsers ben je ook zelf moeten gaan zoeken of vergis ik mij hierin. En ik denk niet dat EPBF hier zoveel problemen om gaat maken als het er meerdere zijn. Hou je aan de voorgelegde grote en maak er geen kermis van.

Vriendelijke groeten

Danek

Offline solartje

  • 4 Ball
  • ****
  • Berichten: 127
  • Karma: +0/-0
Re: sponsers
« Reactie #29 Gepost op: juni 16, 2009, 16:04:19 »
grootte?

zijn er dan bepaalde afmetingen die gerespecteerd moeten worden?
plaatsing van de logo's?