Auteur Topic: Mosconi Cup 2013  (gelezen 3625 keer)

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Mosconi Cup 2013
« Gepost op: september 27, 2013, 10:15:03 »
Ik lees daarnet op Facebook dat Thorsten Hohmann niet geselecteerd zou zijn voor Team Europe... straf... leek me een evidente keuze...

Momenteel al geselecteerd:

Team Europe

Ralf Souquet
Darren Appleton
Niels Feijen

Team USA

Johnny Archer
Shane VB
Rodney Morris
Dennis Hatch

RoelG

  • Gast
Re: Mosconi Cup 2013
« Reactie #1 Gepost op: september 27, 2013, 12:54:05 »
Idd...onvoorstelbaar. 2 WK's winnen (14.1 en 9) op een paar weken tijd. WERELD-prestatie!

Darren en Niels volkomen te begrijpen. Mss willen ze maar 1 Duitser? Maar om dan Relf te kiezen voor Thorsten?

Zou hun motivatie wel eens willen weten voor die (non)keuze.

Offline Kris

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 25
  • Karma: +0/-0
Re: Mosconi Cup 2013
« Reactie #2 Gepost op: september 27, 2013, 13:25:16 »
zelf eingelijk meer aan het volgen op de discussie voor team usa, blijkbaar zouden ze graag earl er weer bij hebben maar daar speelt het feit dat hij niet de meest positieve reputatie heeft ...

wat europe betreft, als er 2 duitsers zijn die nu eenmaal goed zijn denk ik niet dat dit een groot probleem is ?
maar europe heeft keuze in overvloed denk ik dan ...

om echt de 5beste te kiezen denk ik dat ze overal gaan kijken en niet naar de prestaties van de afgelopen tijd ... ?

Mvg

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: Mosconi Cup 2013
« Reactie #3 Gepost op: september 27, 2013, 13:37:35 »
Hohmann is net wereldkampioen 9-ball en 14.1 geworden én momenteel nr 1 van de wereld... Dat je hem niet meeneemt is onbegrijpelijk... Zijn deelname zou buiten kijf moeten staan, zoals hij zelf zegt: "what else do I have to win?"

De WPA-ranking is misschien niet de beste manier om te bepalen wie er geselecteerd wordt, maar het lijkt me toch zeker een goede richtlijn...

Stel dat ze de beste 5 europeanen van de WPA-ranking op dit moment zouden meenemen, dan zou de ploeg er zo uit zien:

- Hohmann (1)
- Boyes (5)
- Appleton (6)
- Ekonomopoulos (9)
- Immonen (10)

Maar het is natuurlijk wel logisch dat ze er ook ervaren spelers willen bij hebben, zoals bv. Souquet (22) en Feijen (16).


Offline Wizard

  • 5 Ball
  • *****
  • Berichten: 213
  • Karma: +0/-0
Re: Mosconi Cup 2013
« Reactie #4 Gepost op: september 27, 2013, 22:39:13 »
Dit snap ik ook niet eigenlijk...zouden beter es belgie tegen holland laten spelen ambiance verzekerd !!! :D

Offline Johan_Dhondt

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 6
  • Karma: +0/-0
Re: Mosconi Cup 2013
« Reactie #5 Gepost op: september 28, 2013, 20:15:14 »
Heel jammer dat Thorsten er niet bij is. Toffe kerel en had er zeker bij gehoord.
Maarja ze willen het team misschien niet TE goed maken, anders maken de ami's geen schijn van kans.lol

Offline Edu

  • Administrator
  • 5 Ball
  • *******
  • Berichten: 270
  • Karma: +0/-0
  • Poolbe
  • Club: Even pauze
Re: Mosconi Cup 2013
« Reactie #6 Gepost op: september 30, 2013, 17:51:27 »
Yeah, Mika en Earl er ook bij! Dat gaat genieten worden  :D