Auteur Topic: Wie kent iemand van de belgische pool billard federatie?  (gelezen 3552 keer)

Offline Fredplayspool

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 9
  • Karma: +0/-0
  • Club: Verassing
Wie kent iemand van de belgische pool billard federatie?
« Gepost op: november 07, 2014, 19:45:17 »
Geachte Dames en Heren,

ik stuur dit bericht in de naam van de president van een poolbillard club, gevestigd in Eupen, oosten van Belgie.
Deze club, PBC Eupen 77, is al sinds jaren een bestanddeel van de duitse pool billard federatie en doet zo ook aan de kampieonschappen van duitsland mee. Een uitzondering, maar het is alltijd gemakkelijker geweest om 15 km richting duitsland te rijden, dan 150 km langs de andere kant van Belgie.
Sinds juni dit jaar zijn er veranderingen in de regelgeving binnen de duitse billard union gebeurd, wat voor ons betekend dat, als wij verder in duitsland willen spelen, wij een vrijstelling moeten kregen van de belgische billard federatie!
Kan mij, AUB, iemand van jullie verder helpen om de juiste persoon hiervoor te kunnen contacteren?
Het gaat gewoon om een kort schrijven waarin er word meegedeld dat wij als club vrijstaan om ons, waar dan ook elders, te mogen aansluiten.
Zodoende kunnen jullie en wij gewoon zonder moeite verder ons plezier aan deze mooie sport hebben.

Van harte bedankt voor ieder nuttige reactie.
Mvg,
Frederic.
Mail: fredoreul@gmail.com
GSM: 0496/584027

Offline jean-pierre

  • Bestuur PBB
  • 4 Ball
  • *
  • Berichten: 103
  • Karma: +0/-0
Re: Wie kent iemand van de belgische pool billard federatie?
« Reactie #1 Gepost op: november 09, 2014, 14:12:42 »
waar is deze zaak gelegen te Eupen, dicht bij station?
Daar ik regelmatig on Eupen ben zou ik eens binnenspringen.