Auteur Topic: Bob Danielson ( BDcues ) Custom made keu als nieuw + Kamui, mag nu weg aan €350!  (gelezen 2892 keer)

Offline Slikkah

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 39
  • Karma: +0/-0
Ik heb wegens overstap / problemen met aanpassing ( kben een moeilijke :P ) een mooie handmade keu te koop van Bob Danielson, deze is 3 maanden geleden geïmporteerd en kheb er tot nu mee gespeeld, fantastische keu ( net zoals al zijn keu's ) , Christoph en vele andere mensen zweren bij deze keu's en ik kan ze geen ongelijk geven, het is super materiaal ( closest thing vergeleken met een 1 piece ) en ik doe ze enkel weg omdat ik blijkbaar een zeer lichte keu nodig heb ( al problemen met zwaardere poolkeu's sinds mijn overstap vd snooker ) , het is voor de rest veruit het beste wat ik ooit in mijn handen gehad heb van poolkeu ( Predator etc komen nog niet close t.o.v Bob zijn keu's ).
Er is een ss360² shaft bij ( vergelijkbaar qua deflectie tussen een 314² en z² ) , de keu is in onberispelijke staat ( als nieuw ) en mag weg voor €450 , ik heb er 590€ ( incl. BTW & verzending ) voor betaald 3 maanden geleden, en dit was een zéér mooi vriendenprijsje via Christoph omdat hij wist hoelang ik al met keu's lig te klooien, de waarde van deze keu ligt een stuk hoger.
foto's in bijlage, de keu is onmiddelijk beschikbaar.
Deze keu kan gerust bij mij of ergens in een poolzaak op afspraak getest worden, de keu overtuigd u zelf wel :)

[EDIT]
Jumpekeu is reeds verkocht, de BD speelkeu mag nu weg voor €350 !, kheb zelf geluk gehad met mijn nieuwe aankoop en kan daarom de prijs laten zakken, het is nu een regelrecht koopje, eerst is eerst! :)
Ik heb de keu vorige week nog binnen gedaan bij een erkende keumaker met massa's ervaring ( mens van tegen de 70j ) en hij heeft de shaft afgedraait tot op 11.75mm ( heeft nu dezelfde afmeting als een z² shaft ) en een nieuwe Kamui supersoft pomerans.
Deze keu is nu ook een (beter) alternatief voor iemand die op zoek is naar een Predator met een z² ;)
Probeer de keu eens gerust uit.

Verder heb ik ook nog een splintenieuwe ( zie foto's ) Poison jumpkeu , is dubbele aankoop geweest impulsief, hij vrij licht van gewicht, PERFECT voor close jump's ( vergelijkbaar en voor mijn part quasi identiek aan een Predator AIR ) en hij mag weg voor €75 , ik heb hem €90 betaald.
Jumpkeu = verkocht

een PM hier of een SMS mag op 0488 34 52 52

grtz
Andy

[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: september 21, 2014, 13:57:46 door Slikkah »

Offline RSCA HOOLIGAN

  • 3 Ball
  • ***
  • Berichten: 63
  • Karma: +0/-0
Re: Bob Danielson ( BDcues ) Custom made keu als nieuw & Jumpkeu Poison ( nieuw )
« Reactie #1 Gepost op: september 01, 2014, 20:09:30 »
450euro is ne weggeefprijs voor deze keu , keu speelt super goed .
Er zijn verschillende spelers in Belgie nu die met zo een BD keu spelen en ze zijn
allemaal laaiend enthousiast . Waaronder mezelf .
Ben je aan het uitkijken naar een nieuwe keu ? doe de moeite en probeer deze eens ,
je gaat echt versteld staan hoe goed die speelt .


Offline THURSTON

  • 6 Ball
  • ******
  • Berichten: 489
  • Karma: +0/-0
  • THURSTON,DE PLACE TO BE. WWW.THURSTON.BE
  • Club: Thurston
Re: Bob Danielson ( BDcues ) Custom made keu als nieuw & Jumpkeu Poison ( nieuw )
« Reactie #2 Gepost op: september 06, 2014, 18:46:59 »
İdd. Kristof en Andy hebben gelijk.
Heb een paar maand geleden ook de overstap gemaakt en een hand made keu aangeschaft van Kristof en ligt mij heel goed in de hand en mijn spel is daardoor flink verbeterd en de keu geeft mij meer vertrouwen.
Als je idd van plan bent iets nieuws uit te proberen , gewoon deze keu eens uitproberen en je wil niets anders meer.
Julien. :ok:
Your'e not playing against your apponent but against the balls.

Offline Cue-action

  • 1 Ball
  • *
  • Berichten: 1
  • Karma: +0/-0
    • University Snooker & Pool
  • Club: University Snooker & Pool
Re: Bob Danielson ( BDcues ) Custom made keu als nieuw + Kamui, mag nu weg aan €350!
« Reactie #3 Gepost op: september 23, 2014, 21:46:09 »
I just got my new toy :-)
Thanks Andy!

Offline Slikkah

  • 2 Ball
  • **
  • Berichten: 39
  • Karma: +0/-0
Re: Bob Danielson ( BDcues ) Custom made keu als nieuw + Kamui, mag nu weg aan €350!
« Reactie #4 Gepost op: september 24, 2014, 23:59:16 »
Graag gedaan m8, je zal er ongetwijfeld plezier mee beleven, zeldzaam materiaal :)
Topic mag dicht.